رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق لرستان

اطلاعات پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری لرستان گردآوری می‌شود

حسین سلاح‌ورزی عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق لرستان می‌گوید: تهیه اطلاعات جامع و کامل از واحدهای تولیدی و خدماتی لرستان باعث شفافیت می‌شود و فرایند سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند.

14 آبان 1396
کد خبر : 10874
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 

نایب‌رئیس اتاق ایران می گوید: قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی از محصولات واحدهای تولیدی و خدماتی لرستان برای ارائه به بازرگانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تهیه کنیم که این امر باعث شفافیت و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری می شود.

رئیس اتاق لرستان نشست مشترکی با مسئول صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بانک خاورمیانه و مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بورسیران در محل اتاق لرستان برگزار کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در این نشست گفت: اطلاعات پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری لرستان گردآوری و در اختیار داوطلبان سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.

حسین سلاح ورزی گفت: اتاق لرستان این فرایند را در دو طرح ویژه و مجزا انجام می‌دهد تا هم اعضای اتاق و هم سایر واحدهای اقتصادی استان اطلاعات طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری خود را ارائه کنند و در صورت تمایل سرمایه‌گذاران، اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود داشته باشد.

نایب‌رئیس اتاق ایران خاطرنشان کرد: بنا داریم اطلاعات جامع و کاملی از محصولات واحدهای تولیدی و خدماتی لرستان برای ارائه به بازرگانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تهیه کنیم که این امر باعث شفافیت و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری می شود.

سلاح ورزی افزود: در همین زمینه با دعوت اتاق، مسئول صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بانک خاورمیانه و مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بورسیران به لرستان سفر کرده‌اند. در جلسات مختلفی که با حضور این کارشناس (امیر صالحی) برگزار شد، پیرامون بازار سرمایه،  چگونگی سرمایه‌گذاری، روش‌های تامین مالی بنگاه‌های کوچک  و متوسط از بازار سرمایه، پذیرش واحدها در بازارهای مختلف و همچنین جمع‌آوری و بررسی طرح‌های گوناگون سرمایه‌گذاری در استان بحث‌های مفیدی انجام شد.

نایب‌رئیس اتاق ایران تصریح کرد: جزئیات طرح‌های مذکور به زودی از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی اتاق و همچنین دفتر کمک به جذب سرمایه‌گذاری و تامین مالی به اطلاع خواهد رسید.

در همین رابطه