رادیو مجازی اتاق ایران - 30 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت جامعه نیکوکاری ابرار در پی زلزله مناطق غرب کشور

جامعه نیکوکاری ابرار درگذشت هموطنان عزیزمان در حادثه تاسف بار زلزله استان‌های غربی و جنوب غربی را به خانواده های ایشان و تمام مردم ایران تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان و مردمان سرزمین‌مان آرزوی صبر و سلامتی دارد.

22 آبان 1396
کد خبر : 11019
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

بسمه‌تعالی

جامعه نیکوکاری ابرار درگذشت هموطنان عزیزمان در حادثه تاسف بار زلزله استان‌های غربی و جنوب غربی را به خانواده های ایشان و تمام مردم ایران تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی دارد. فعالان اقتصادی بخش خصوصی به قدرت نشان داده اند که مردان روزهای سخت اند و توانسته اند لحظات پردردی اینچنینی  را در حوادث ناگواری چون سیل ایلام و زلزله آذربایجان به درسی برای تعامل و همراهی و همدلی بدل کنند.  

عزیزان شما که در ایفای مسئولیت اجتماعی خود همواره خوش درخشیده اید، بی تردید به مسئولیت خود در این روزهای سخت و پرغم به خوبی آگاهید. جامعه نیکوکاری ابرار در کنار شماست تا کمک های شما اعم از نقدی و غیرنقدی را به دست هموطنان عزیزمان برساند؛ باشد تا به حد توان اندوهشان را بکاهیم و  بر دردشان مرهمی نهیم.

نیکوکارانی که قصد کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حسابی که از سوی جامعه نیکوکاری ابرار صرفا برای این منظور اختصاص داده شده واریز کنند.

شماره حساب بانک ملی: 0110712344008
شماره روی کارت: 6037991899703221
نام صاحب حساب: جامعه نیکوکاری ابرار

 

علی اصغر خامنوی

مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار        

 

در همین رابطه