رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

هنرستان فنی‌و حرفه‌ای برای مهارت‌آموزی به زلزله‌زدگان در کرمانشاه ساخته می‌شود

چهل و ششمین نشست هیأت نمایندگان اتاق مشهد به بررسی چگونگی کمک به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص یافت.

27 آبان 1396
کد خبر : 11077
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اعضای هیات نمایندگان اتاق مشهد در چهل و ششمین نشست خود چگونگی کمک به زلزله زدگان غرب کشور را مورد بررسی قرار دادند. همچنین مقرر شدجامعه یاوری خراسان در این مورد اقدامات لازم را انجام دهد و هنرستان فنی حرفه‌ای را در این شهر تاسیس کند.

در این جلسه غلامحسین شافعی، رئیس اتاق خراسان رضوی با یادآوری تجربه جامعه یاوری خراسان در ساخت هنرستان فنی حرفه ای بعد از زلزله بم در این شهر از ساخت هنرستان فنی حرفه‌ای در کرمانشاه خبر داد. به اعتقاد وی با توجه به نیاز این منطقه در مهارت‌آموزی جوانان، ساخت هنرستان شبانه‌روزی غرب کشور می‌تواند اثرگذار باشد.

وی یادآور شد: اتاق ایران نیز در راستای کمک‌رسانی به زلزله زدگان غرب کشور کمک‌های خود را در قالب جامعه نیکوکاری ابرار به غرب کشور گسیل داشته است.

ایده ساخت هنرستان فنی حرفه ای در هیأت نمایندگان اتاق خراسان رضوی با استقبال اعضا روبرو و مقررشد در مورد نحوه همیاری و مشارکت فعالان اقتصادی و خیرین استان در احداث این هنرستان به زودی اطلاع رسانی لازم از سوی اتاق انجام شود.

در ادامه این جلسه دبیر اتاق مشهد گزارشی از شیوه نامه اداره کمیسیون های اتاق ارائه داد.

جامعه یاوری خراسان در سال 1385 پس از وقوع زلزله بم، هنرستان 470 نفره دارالفنون توس را با زیر بنای تقریبی 3170 مترمربع در سه طبقه با 16 کلاس درس 30 نفره و با گنجایش 480 هنرجو در این شهر تاسیس کرد.

موضوعات :
در همین رابطه