رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

به همت کمیسیون آب، محیط‌زیست و اقتصاد سبز اتاق ایران

نشست تخصصی تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار هشتم آذر برگزار می‌شود

نشست تخصصی تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار، روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 9 تا 13 در محل اتاق ایران برگزار می‌شود.

05 آذر 1396
کد خبر : 11176
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کمیسیون آب، محیط‌زیست و اقتصاد سبز اتاق ایران، روز چهارشنبه هفته جاری (8آذرماه) نشست تخصصی «تغییر اقلیم و تأثیر آن بر اقتصاد و فضای کسب‌وکار» را از ساعت 9 تا 13 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، در این نشست که با حضور هیات رئیسه اتاق ایران برگزار می‌شود، علیرضا مساح، عضو دفتر ملی تغییر آب‌وهوا، درباره «معرفی مبانی علمی تغییر اقلیم» سخنرانی خواهد کرد و محسن ناصری، مدیر طرح ملی تغییر آب‌وهوا اقلیم نیز در سخنرانی خود به «اثرات تغییر اقلیم بر آب‌وهوای ایران و کشاورزی آن» خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از این نشست تخصصی، بنفشه زهرایی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، درباره «اثر تغییر اقلیم بر منابع آب سخنرانی می‌کند و «روند تاریخی تغییر اقلیم، نشست‌های بین‌المللی، قوانین و مقررات بالادستی ایران و معرفی تعهدات کشور» مباحثی است که توسط مجید شفیع پور، رئیس موسسه ملی تغییر اقلیم و محیط‌زیست دانشگاه تهران ارائه خواهد شد. 

همچنین رضا مکنون، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط‌زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از دیگر سخنرانان این نشست تخصصی خواهد بود که «اثرات تغییر اقلیم بر سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی» را بررسی می‌کند. کاوه مدنی، معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست نیز با موضوع راهکارهای تطبیق سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس شرایط آتی سخنرانی خواهد کرد.

موضوعات :
در همین رابطه