رادیو مجازی اتاق ایران - 12 تیرماه 1403

دومین جشنواره نام نشان ماندگار با رویکرد بزرگداشت روز خلیج فارس برگزار شد

مراسم "دومین جشنواره نام نشان ماندگار با رویکرد بزرگداشت روز خلیج فارس" در دو نوبت صبح و عصر با حضور مقامات و تقدیر از خانواده شهدای غواص برگزار شد.

15 اردیبهشت 1395
کد خبر : 1135
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، نوبت صبح با نصب کتیبه درضلع شرقی دریاچه خلیج فارس پارک چیتگر در ساعت 11 با حضور حسین میرمحمد صادقی رییس مؤسسه آموزشی اتاق ایران و احمد مسجد جامعی و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی برگزار شد.

نوبت عصر در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مقاماتی چون؛ سید محمدحسن ابوترابی نایب رئیس اول مجلس، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری، حمید صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، دریادار پیمان جعفری تهرانی معاون فرمانده نیروی دریایی ارتش و چند تن از فرماندهان نیروی دریایی و جمعی از خانواده مکرم شهدای غواص برگزار شد.

علامیرمحمد صادقی و مظفر علیخانی نمایندگان اتاق های ایران و تهران نیز در این مراسم با حمایت از ماندگاری نام پر آوازه خلیج فارس، فعالان اقتصادی کشور را به حفظ ماهیت خلیج همیشه فارس به صورت جدی فراخواندند تا نه تنها به اقتصاد کشور کمک شود؛ بلکه بر هویت ملی هم ارج گذاشته شود.

در پایاین مراسم، از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری گروه بین المللی پیشگامان صنعت و با حضور مقامات به پاسداشت خون شهدا به خانواده های محترم شهدای غواص، هدایایی تقدیم شد.

 

 

در همین رابطه