رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

برنامه کاری محسن جلالپور منتشر شد

رئیس اتاق ایران در جمع منتخبان مجلس دهم سخنرانی می‌کند

بخش خصوصی انتظار دارد که قوه قانون گذار، در دوره جدید به حذف قوانین دست و پاگیر رای دهد و موانع کسب و کار را از پیش پای فعالان میدان اقتصاد بردارد.

19 اردیبهشت 1395
کد خبر : 1164
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 محسن جلالپور، رئیس اتاق ایران، عصر امروز در محل قدیم مجلس حاضر می شود تا در جمع منتخبان مجلس دهم به سخنرانی بپردازد.

منتخبان مجلس دهم جمعه شب در دیداری با رئیس جمهور شرکت کردند و روز گذشته نیز همایش هایی از سوی دو گروه اکثریت مجلس برگزار شد تا در آستانه شکل گیری مجلس دهم، روزهای پر رفت و آمدی برای نمایندگان آینده مجلس رقم خورده باشد.

در سالی که پیش بینی ها از بازگشت رونق به اقتصاد ایران حکایت دارد و دولت در بودجه سالانه خود رشد 5 درصدی اقتصاد را پیش بینی کرده است، مجلس دهم تشکیل خواهد شد و به همین دلیل انتظارات اقتصادی از قوه مقننه در این سال افزایش یافته است.

بخش خصوصی انتظار دارد که قوه قانون گذار، در دوره جدید به حذف قوانین دست و پاگیر رای دهد و موانع کسب و کار را از پیش پای فعالان میدان اقتصاد بردارد.

بر همین اساس قرار است عصر امروز رئیس پارلمان بخش خصوصی در جمع پارلمان نشینان جدید به سخنرانی بپردازد و انتظارات بخش خصوصی را از بهارستان نشینان، بیان کند.

مجلس دهم از 8 خرداد به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و احتمالا در همان روزهای نخست فعالیت بررسی برنامه ششم توسعه را در برنامه خواهند داشت.

محسن جلالپور رئیس اتاق ایران، در ساعات اولیه صبح امروز برنامه کاری روزانه اش را در کانال تلگرامی اش گذاشت و در آن از سخنرانی در جمع منتخبان مجلس دهم خبر داد.

طبق اعلام جلالپور، امروز نشست هیأت رئیسه اتاق ایران نیز برگزار خواهد شد و پس از آن رئیس اتاق ایران با دو تشکل اقتصادی نشست مشترک خواهد داشت.

رئیس اتاق ایران سپس باید در نشست شورای عالی نظارت اتاق اصناف در دفتر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت کند و بعد از ظهر نیز در محل مجلس قدیم سخنرانی در جمع نمایندگان منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی را در برنامه دارد.

در همین رابطه