رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

شعبان فروتن رئیس اتاق ایلام

دفتر استانداردسازی در اتاق ایلام راه‌اندازی می‌شود

شعبان فروتن، رئیس اتاق ایلام معتقد است به منظور رقابت با دیگر کشورها در بازارهای هدف، ضرورت دارد در عرصه تولید و صادرات کالا، رعایت اصول استاندارد مدنظر قرار گیرد.

04 بهمن 1396
کد خبر : 11946
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در جریان نشست با مدیرکل استاندارد ایلام گفت: این اتاق از آمادگی لازم برای ارائه مشاوره در راستای توانمندسازی، انتقال تکنولوژی و بروزرسانی تولید و صادرات کالا در قالب راه اندازی دفتر استانداردسازی برخوردار است.

شعبان فروتن از راه اندازی دفتر استانداردسازی در این اتاق خبر داد و گفت: راه اندازی این دفتر در ارائه خدمات مشاوره ای به فعالان اقتصادی برای تقویت تولید و صادرات کالا نقش مهمی خواهد داشت.

فروتن تاکید کرد: امروزه به منظور رقابت با دیگر کشورها در بازارهای هدف ضرورت دارد در عرصه تولید و صادرات کالا، رعایت اصول استاندارد مدنظر قرار گیرد.

رئیس اتاق ایلام اظهار کرد: تولید با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز، زمینه ساز توسعه روزافزون صادرات کالا بوده و این امر نقش مهمی در فضای کسب و کار دارد.

مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این نشست گفت: رعایت قوانین مربوط به استاندارد در زمینه تولید کالا اجباری است و تولیدگران و تجار باید در این مسیر حرکت کنند.

مهناز همتی بیان کرد: دفتر استانداردسازی در اتاق بازرگانی می تواند منشا خدمات عظیمی در قالب برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تکنولوژی و همچنین ارائه مشاوره های لازم به فعالان اقتصادی استان باشد.

وی ادامه داد: تلاش می شود دفتر استانداردسازی هر چه زودتر با همکاری استاندارد و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در این استان راه اندازی شود.

در این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و استاندارد ایلام در خصوص راه اندازی دفتر استانداردسازی منعقد شود.

موضوعات :
در همین رابطه