رادیو مجازی اتاق ایران - 21 مرداد 1403

مراسم سالروز ورود امام (ره) به فرودگاه مهرآباد برگزار شد

هواپیمای امام خمینی(ره) ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ ساعت ۹:۲۷:۳۳ در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست. امروز هم‌زمان با سی و نهمین سالروز ورود تاریخ‌ساز بنیانگذار انقلاب اسلامی به تهران، مراسم نمادین استقبال از امام خمینی (ره) در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

12 بهمن 1396
کد خبر : 12047
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

امروز هم‌زمان با سی و نهمین سالروز ورود تاریخ‌ساز بنیانگذار انقلاب اسلامی به تهران، مراسم نمادین استقبال از امام خمینی (ره) در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

مراسم نمادین استقبال از امام خمینی در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد با حضور با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، شخصیت‌های لشکری و کشوری همچنین نماینده اقلیت‌های دینی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد.

همچنین در این مراسم برخی از مسئولان، مقامات و شخصیت‌ها از جمله عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدحسن مقیمی استاندار تهران، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، حجت‌السلام مجید انصاری، سلمان خدادی، عیسی فرهادی فرماندار تهران و زهرا مصطفوی دختر امام(ره)حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، هواپیمای امام خمینی(ره) ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ ساعت ۹:۲۷:۳۳ در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست از این رو همه ساله در روز 12 بهمن‌ماه، مراسم نمادین استقبال از این ورود تارخی در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود.

در همین رابطه