رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

معاونت تشکل‌های اتاق ایران منتشر کرد

فراخوان ثبت‌نام در انجمن انرژی‌های تجدید پذیر ایران

معاونت تشکل‌های اتاق ایران با انتشار فراخوان ثبت‌نام عضویت جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن انرژی‌های تجدید پذیر ایران، از کلیه شرکت‌های فعال در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر دعوت کرد از امروز تا چهارشنبه برای ثبت‌نام عضویت در این انجمن، به امور تشکل‌ها مراجعه کنند.

16 بهمن 1396
کد خبر : 12096
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، برای برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی (نوبت دوم) انجمن انرژی‌های تجدید پذیر ایران، از کلیه شرکت‌های فعال در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر دعوت کرد از روز یکشنبه (15/11/1396) تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه (18/11/1396) جهت ثبت‌نام عضویت در انجمن مزبور و مشارکت در مجامع عمومی مربوطه به معاونت تشکل‌های اتاق ایران واقع در تهران خیابان طالقانی نبش خیابان شهید موسوی (فرصت) شماره 175 طبقه پنجم مراجعه کنند.

بر مبنای این اطلاعیه، مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن انرژی‌های تجدید پذیر ایران، با دستور تغییرات اساسنامه و انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و بازرسان در روز سه‌شنبه مورخ 24/11/96 ساعت 10 صبح در محل اتاق ایران طبقه ششم برگزار شود.

معاونت تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در این فراخوان تأکید کرده است که مهلت یاد شده قابل‌تغییر و تمدید نیست و کلیه شرکت‌های فعال اقتصادی حوزه انرژی‌های تجدید پذیر با احراز شرایط زیر می‌توانند به عضویت انجمن درآیند.

1- کلیه فعالین حوزه انرژی‌های تجدید پذیر از جمله پیمانکاران، سازندگان، مشاوران و توسعه‌دهندگان با ارائه مستندات لازم.

2- دارا بودن کارت بازرگانی یا عضویت معتبر در اتاق‌های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کشور.

3- ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 10میلیون ریال (یک‌میلیون تومان) به شماره‌حساب 0105994095000 سیبا، بانک ملی به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران.

تبصره: نمایندگان اشخاص حقوقی باید مدیرعامل، یا یکی از اعضای هیات مدیره شرکت متبوع باشند و با در دست داشتن آخرین تغییرات روزنامه رسمی و معرفی‌نامه به مهر و سربرگ شرکت نسبت به عضویت در انجمن اقدام کنند.

در همین رابطه