رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران منتشر کرد

فراخوان عمومی برای واگذاری پروژه رتبه‌بندی فعالان اقتصادی

مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران با انتشار یک فراخوان عمومی اعلام کرد: در نظر دارد پروژه رتبه‌بندی فعالان اقتصادی را به مؤسسات و شرکت‌های فعال و دارای مجوز در زمینه رتبه سنجی واگذار کند.

23 بهمن 1396
کد خبر : 12192
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران در نظر دارد اجرای پروژه رتبه‌بندی فعالان اقتصادی را به مؤسسات و شرکت‌های فعال دارای مجوز در زمینه رتبه‌بندی و اعتبارسنجی واگذار کند.

بر اساس این فراخوان، مقرر شده است انجام کلیه امور مربوط به اطلاع‌رسانی، بازدید از محل و رتبه‌بندی - مطابق با دستورالعمل مصوب مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران- به این مؤسسات و شرکت‌ها واگذار شود.

مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران از کلیه مؤسسات و شرکت‌های واجد شرایط دعوت کرده است برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.nrc-ic.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 85732358 و 858732181 تماس بگیرند.

گفتنی است بر اساس قوانین «رفع موانع تولید» و «حداکثر استفاده از توان داخلی»، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران موظف شده نسبت به رتبه‌بندی فعالان اقتصادی اقدام کند و بر همین اساس نسبت به ایجاد و ثبت مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران به‌عنوان مرجع ملی تنظیم و اجرای مقررات رتبه‌بندی اقدام کرده است.

در همین رابطه