رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می‌کند

نشست نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با ارسال نامه‌ای به رئیس اتاق ایران، از برگزاری نشست تخصصی با موضوع «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران» در تاریخ 8 اسفندماه سال جاری خبر داد و از کلیه تجار و بازرگانان زن فعال در حوزه اقتصاد و تجارت الکترونیک برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

29 بهمن 1396
کد خبر : 12280
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نظر دارد نشست تخصصی با موضوع «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران» با حضور برخی مقامات دولتی و زنان کارآفرین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار کند.

این معاونت با ارسال نامه‌ای به رئیس اتاق ایران اعلام کرده است در این نشست تخصصی، معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، و ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی حضور خواهند داشت.

در این نشست که قرار است در تاریخ 8 اسفندماه سال جاری در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات از ساعت 9:30 تا 13 برگزار شود، علاوه بر سخنرانی مقامات، مقرر شده نشست تخصصی با حضور کارآفرینان زن فعال در این حوزه و همچنین موضوعات مرتبط با عنوان نشست به‌منظور ارتقای سطح آگاهی و تبادل تجارت برگزار گردد.

بر این اساس، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تجار و بازرگانان زن فعال در حوزه اقتصاد و تجارت الکترونیک برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آورده و از ریاست اتاق ایران خواسته است نسبت به اطلاع‌رسانی این موضوع اقدام کند.

در همین رابطه