رادیو مجازی اتاق ایران - 21 مرداد 1403

با حضور نمایندگان بخش خصوصی

نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین به عنوان یکی از سه نمایشگاه معتبر گردشگری در جهان، با حضور ۱۸۰ کشور آغاز به کار کرد.

17 اسفند 1396
کد خبر : 12609
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین به عنوان یکی از سه نمایشگاه معتبر گردشگری در جهان، با حضور ۱۸۰ کشور آغاز به کار کرد.

نمایندگان ایران از 35 شرکت فعال در حوزه گردشگری نیز در سالنی با ابعاد ۱۱۸۰ متر مربع توانمندیها وجاذبه های گردشگری ایران را به نمایش گذاشته اند.

بخش ایران این نمایشگاه روز چهارشنبه با حضور علی ماجدی سفیر ایران در آلمان، محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، احمد اصغری قاجار رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران و ابراهیم پور فرج رئیس جامعه تورگردانان ایران افتتاح شد.

سفیر ایران در آلمان ضمن استقبال از حضور نمایندگان بخش خصوصی کشور در این نمایشگاه خواستار توجه ویژه به توسعه گردشگری میان ایران و آلمان شد. همچنین احمد اصغری طی سخنانی ضمن اشاره به وضعیت کنونی تبادل گردشگر میان ایران و آلمان، به تشریح مشکلات موجود بر سر گسترش فعالیت شرکت های گردشگری در جذب گردشگران خارجی پرداخت.

همزمان با نمایشگاه 5 روزه ITB  نشست های علمی و کارگاه های های کسب و کار گردشگری برگزار و پروژه های ملی و بین المللی دولت ها و سازمان های گردشگری و همچنین جدیدترین محصولات حوزه فناوری در صنعت گردشگری معرفی می شوند.

در همین رابطه