شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

با اعلام سازمان امور مالیاتی

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات ارزش افزوده زمستان تمدید شد

بر اساس بخشنامه منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، مهلت نهایی ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان۹۶ از 15 فروردین به 31 فروردین ۹۷ تمدید شد و کسانی که تا پایان این مهلت اظهارنامه خود را از تسلیم کنند از بخشودگی 100درصدی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه برخوردار می‌شوند.

11 فروردین 1397
کد خبر : 12848
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
بر اساس بخشنامه منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، مهلت نهایی ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان۹۶  از 15 فروردین به 31 فروردین ۹۷ تمدید شد و کسانی که تا پایان این مهلت اظهارنامه خود را از تسلیم کنند از بخشودگی 100درصدی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه برخوردار می‌شوند.

سید کامل تقوی‌نژاد، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور

سازمان امور مالیاتی با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام کرد: مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 96 تا 31 فروردین 97 تمدید شد.

بر اساس این بخشنامه که به امضای سید کامل تقوی نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی رسیده است، جریمه مودیانی که تا پایان روز جمعه، 31 فروردین ماه سال جاری اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به فصل زمستان را تسلیم کنند، از امکان بخشودگی کامل جرایم عدم تسلیم اظهارنامه برای فصل زمستان برخوردار می‌شوند.

در این بخش‌نامه آمده است: « ادارات کل امور مالیاتی موظف شده اند در مورد مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی فصل زمستان سال 96 را تا پایان روز 31 فروردین ماه تسلیم کنند، امکان برخورداری از صد درصد بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق تا تاریخ مذکور را در صورت درخواست کتبی برای مودیان فوق الذکر فراهم کنند.»

گفتنی است، برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در هر فصل تا روز پانزدهم ماه نخست فصل بعد، مهلت در نظر گرفته شده است.

در همین رابطه