رادیو مجازی اتاق ایران - 24 تیر 1403

رییس اتاق ایران به هیات اقتصادی کشورمان در سنگاپور پیوست

محسن جلال پور، رییس اتاق ایران، به همراه گروهی از مدیران اقتصادی کشور به هیات اقتصادی ایران که در سنگاپور به سر می برد، پیوست.

30 اردیبهشت 1395
کد خبر : 1332
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

محسن جلال پور، رییس اتاق ایران، به همراه هیاتی اقتصادی شامل مدیران صندوق ها و هلدینگ های سرمایه‌گذاری صبح امروز به هیات اقتصادی ایران که به سرپرسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان در سنگاپور به سر می برند، پیوست.

 هیات اقتصادی ایران به سرپرستی علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سفری سه روزه، از روز چهارشنبه وارد سنگاپور شده است. سفر علی ربیعی به سنگاپور، سومین سفر یک هیات ایرانی است که طی مدت کمتر از سه ماه در سطح وزرا بین دو کشور تبادل می شود. هیات اقتصادی ایران در این سفر با شماری از وزیران و مقام های بلندپایه دولتی و بخش خصوصی سنگاپور با هدف توسعه هر چه بیشتر مناسبات دو جانبه به رایزنی خواهند پرداخت.

 ربیعی به دعوت اس. ایسواران وزیر صنعت و تجارت سنگاپور که اسفند ماه سال گذشته در صدر یک هیات بزرگ اقتصادی به تهران سفر کرد بود، به این کشور رفته است.

 محسن جلال پور هدف از سفر خود و هیات همراه را توسعه همکاری اقتصادی و تجاری و گفت و گو با مقام های دولتی و بخش خصوصی سنگاپور اعلام کرد. به گفته رییس اتاق ایران، امضای دو تفاهم نامه در حوزه های تجارت و پتروشیمی در دستور کار قرار دارد. همچنین دیدار با مقام های اقتصادی و سیاسی سنگاپور از جمله وزیر صنعت و تجارت، معاون اجرایی نخست وزیر، وزیر امور خارجه، وزیر نیروی انسانی و رئیس اتاق سنگاپور از دیگر برنامه های رییس اتاق ایران و هیات همراه است.

 جلال پور قرار است با چان وان سینگ، دبیر کل کنگره ملی تجارت سنگاپور، دیدار و مذاکره داشته باشد و در همایش فرصت‌های تجارت و سرمایه گذاری در ایران با حضور ده‌ها شرکت سنگاپوری به سخنرانی بپردازد.

در همین رابطه