رادیو مجازی اتاق ایران - 30 اردیبهشت 1403

امام جمعه آبادان در نشست با اعضای هیات نمایندگان اتاق

دست سرمایه‌گذار را باید بوسید

امام جمعه آبادان در نشست با اعضای هیات نمایندگان اتاق آبادان: دست سرمایه گذار را باید بوسید و تسهیلات و جذابیت‌های منطقه آزاد را مطابق قانون در اختیارش قرار داد نه اینکه کاری کنیم که از ورود به این منطقه پشیمان بشود.

22 اردیبهشت 1397
کد خبر : 13440
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رییس اتاق آبادان در نشست صمیمی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با بیان جایگاه و اهمیت بخش‌خصوصی گفت: مطابق قانون، اتاق‌های بازرگانی مشاور قوای سه گانه هستند اما در عمل و اجرا شاهد کم‌لطفی و نیز موازی کاری نهادهای ذیربط با امر توسعه تجارت و صادرات هستیم.

خیاط زاده با اشاره به فلسفه وجودی منطقه آزاد اروند گفت: ماموریت مناطق آزاد، تولید و صادرات است در صورتی که عدم حمایت جدی و برنامه محور نبودن سازمان منطقه آزاد اروند موجب شده که شهرک صنعتی آبادان بی‌رمق‌تر از هر زمانی باشد و این موضوع تاثیر منفی بر روند تولید و صادرات داشته است.

رییس اتاق بازرگانی آبادان افزود: از امام جمعه محترم آبادان درخواست می‌کنیم به موضوع حمایت از تولید کالای ملی در شهرک صنعتی آبادان ورود کند و خواستار حمایت جدی منطقه آزاد اروند، سیستم بانکی و امور گمرکات مخصوصا در مرز شلمچه بشود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این دیدار گفت: ظرفیت‌های فراوانی در منطقه آبادان و خرمشهر قرار دارد که نیازمند مدیریت موثر و خلاقانه است.

وی افزود: آبادان در پیش از انقلاب قطب گردشگری، صنعت و اشتغالزایی بوده اما الان با وجود همان زیرساخت‌ها دچار مشکلات عدیده ای است که نیازمند همت عالی و همدلی مسوولان و مدیران شهری و استانی برای رفع این معضلات است.

ابراهیمی‌پور افزود: مشکلات را باید اولویت‌بندی کرد و برای حل هر کدام سطح نقد و تشکیل جلسات با مدیران را تعیین کنیم.

امام جمعه آبادان ادامه داد: دست سرمایه گذار را باید بوسید و تسهیلات و جذابیت‌های منطقه آزاد را مطابق قانون در اختیارش قرار داد نه اینکه کاری کنیم که از ورود به این منطقه پشیمان بشود.

موضوعات :
در همین رابطه