رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

روزشماری برخی برای شکست برجام

نوبخت: پس از برجام حدود 3.5میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی داشتیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: از زمان امضای برجام تاکنون سه میلیارد و 481 میلیون دلار در 41 طرح کشور سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

01 خرداد 1395
کد خبر : 1357
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
محمدباقر نوبخت در نخستین نشست شورای برنامه ریزی استان های منطقه یک کشور در ساری افزود: این میزان سرمایه گذاری به دنبال سفر رئیسان جمهوری 9 کشور به ایران پس از برجام انجام شده است. اسامی طرح ها و میزان سرمایه گذاری موجود و قابل ارائه است.

وی با اظهار این که برجام سنگ بزرگی را از پیش پای اقتصاد برداشت، تاکید کرد: برجام با حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم از دولت به موفقیت رسید.  آنچه در اقتصاد مقاومتی برای بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی مطرح است ، با برداشت تحریم امکان پذیر شده است.

وی برقرار و روان شدن رابط بین المللی را یکی از دستاوردهای برجام برشمرد و افزود : با این رویداد مهم 9 رئیس جمهوری به ایران سفر کردند و در چند روز آینده نیز نخست وزیر هند هم به ایران می آید و اینها از برکات برجام است . البته برخی ها به دنبال زیرسئوال بردن کارکردهای بزرگ برجام هستند، در حالی که برجام مربوط به دولت نیست و این دستاورد نظام است و ما نیز مدعی موفقیت 100 درصدی برجام نبوده ایم.  برخی می خواهند این موفقیت دولت و نظام را با هر روشی زیر سئوال ببرند و برای شکست آن هم روز و ساعت می شمارند.

موضوعات :
در همین رابطه