رادیو مجازی اتاق ایران - 23 مرداد 1403

هانی فیصلی رئیس اتاق خرمشهر خبر داد

دو هیات تجاری از اتاق خرمشهر به روسیه و گرجستان اعزام می‌شوند

رئیس اتاق خرمشهر از اعزام دو هیات تجاری شامل بازرگانان و فعالان اقتصادی به دو کشور روسیه و گرجستان خبر داد.

09 تیر 1397
کد خبر : 14111
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هانی فیصلی، رئیس اتاق خرمشهر از اعزام دو هیات تجاری شامل بازرگانان و فعالان اقتصادی علاقه‌مند به گسترش روابط تجاری و اقتصادی به دو کشور روسیه و گرجستان خبر داد.

رئیس اتاق خرمشهر در نشست هیات نمایندگان این اتاق بیان کرد: این هیئت ها همزمان با دو نمایشگاه معتبر بین‌المللی و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در تابستان سال جاری به این دو کشور اعزام خواهد شد. افراد اعزامی شامل بازرگانان و فعالان اقتصادی علاقه‌مند به گسترش روابط تجاری و اقتصادی با تجار و صنعتگران روس و گرجستانی خواهند بود.

هانی فیصلی گفت: با توجه به توسعه سریع میزان گردشگران ایرانی در کشور گرجستان که منتج به گسترش روابط فعالان اقتصادی دو طرف نیز شده است، نیاز به اعزام هیاتی تجاری جهت انجام رایزنی‌های لازم در مسیر بهبود بستر فعالیت‌های اقتصادی فعالان منطقه ضروری به نظر می‌رسید.

فیصلی افزود: از این رو بر آن شدیم تا همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی محصولات و خدمات ایران در گرجستان هیئتی تجاری و بازاریابی به این کشور اعزام کنیم که در زمینه فعالیت های کالاهای ساختمانی، لوازم خانگی، مواد غذایی، محصولات صنایع شیمیایی، صنعت توریسم و دیگر شاخه های اقتصادی از تاریخ 4 مرداد به مدت 4 روز به کشور گرجستان اعزام خواهد شد.

وی گفت: هیئت روسیه همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه مواد غذایی، کشاورزی و آبزیان روسیه به این کشور اعزام خواهد شد. هدف از اعزام این هیئت بهره بردن بهتر از فرصت های مناسب پیش روی بازرگانان ایرانی در توسعه مراودات تجاری و جذب سرمایه گذاری های خارجی از طریق فعالان اقتصادی کشور روسیه است.

رئیس اتاق خرمشهر ضمن اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بیان کرد: امیدواریم با توسعه روابط اقتصادی با کشورهای محدود موجود در دوران تحریم، بتوانیم مقداری از سنگینی فشار اقتصادی به کشور عزیزمان را کاهش دهیم.

در همین رابطه