رادیو مجازی اتاق ایران - 23 مرداد 1403

در دیدار علیرضا اشرف و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مطرح شد

همکاری‌های اتاق ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای توسعه می‌یابد

علیرضا اشرف، دبیرکل اتاق ایران با سلیمان پاک‌سرشت، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دیدار کرد. در این دیدار دو طرف بر گسترش همکاری‌ها به‌ویژه تسریع در روند اجرایی پروژه آموزش شغلی دوگانه ایران و آلمان، که تفاهم‌نامه آن در اسفندماه 1396 منعقد شده بود، تأکید کردند.

28 مرداد 1397
کد خبر : 14963
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در راستای توسعه همکاری‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دیروز علیرضا اشرف، دبیرکل اتاق ایران و سلیمان پاک‌سرشت، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار بر لزوم گسترش همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه در حوزه آموزش شغلی دوگانه تأکید شد. همچنین گزارشی از روند اجرایی پروژه آموزش شغلی دوگانه ایران و آلمان که طی تفاهم‌نامه‌ای در اسفندماه 1396 به امضای طرفین رسید، ارائه شد.

علیرضا اشرف، دبیرکل اتاق ایران در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تأکید بر اجرایی شدن هرچه سریع‌تر روند پروژه آموزش شغلی دوگانه تصریح کرد: با استفاده از تجارب پیشین سازمان فنی و حرفه‌ای و اتاق ایران در زمینه نیازسنجی شغلی، عناوین دوره‌های آموزشی مرتبط به بنگاه‌ها مشخص و اجرایی شود.

در ادامه سلیمان پاک‌سرشت، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز با اشاره به لزوم تعریف نقش اتاق، سازمان و بنگاه‌ها در آموزش شغلی، تأکید کرد: آموزش‌ها باید بر اساس بازار کار و دارای کیفیت مطلوب باشد.

در این دیدار همچنین به نقش پررنگ اتاق‌های بازرگانی در کشورهایی که از آموزش شغلی دوگانه استفاده می‌کنند اشاره شد.

در همین رابطه