رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران

زمینه‌های همکاری ایران در روسیه با کشورهای ثالث بررسی شد

معاونت بین‌الملل اتاق ایران در سلسله نشست‌های تخصصی با هدف توسعه روابط تجاری با دیگر کشورها در دوران تحریم‌، زمینه‌های همکاری ایران در روسیه با کشورهای ثالث را بررسی کرد.

06 شهریور 1397
کد خبر : 15092
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی در خصوص یافتن راهکارهای توسعه مراودات تجاری ایران در روسیه با کشورهای ثالث  صبح روز یک‌شنبه با حضور محمدرضا کرباسی معاون امور بین‌الملل اتاق ایران برگزار شد.

نشست مذکور، دومین جلسه از مجموعه نشست‌های تخصصی معاونت امـور بین‌الملل اتاق ایران بود که با هدف شناسایی مشکلات و طرح راهکارهای موجود در جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور ناشی از خروج یک‌جانبه دولت آمریکا از برجام و آغاز تحریم‌های ثانویه برگزار شد.

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور معاونت بین‌الملل اتاق ایران با همکاری اتاق‌های مشترک اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با هدف ارائه راهکار برای توسعه فعالیت اقتصادی در این شرایط کرده است.

در نشست اخیر که با همکاری اتاق ایران و روسیه  برگزار شد، فعالان اقتصادی کشور در تجارت با روسیه و همچنین نمایندگان تشکل‌های فعال روسیه در زمینه مواد غذایی، لبنیات، نفت، گاز، پتروشیمی، غلات و خوراک دام به بحث و تبادل‌نظر در خصوص تقویت روابط تجاری با کشور روسیه و بهره‌برداری از این ارتباط در همکاری با دیگر کشورها پرداختند.

 

در همین رابطه