رادیو مجازی اتاق ایران - 16 تیرماه 1403

رئیس اتاق خراسان شمالی

همکاری دستگاه‌های اجرایی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی است

محمد صمدی، رئیس اتاق بجنورد می گوید برای عبور از مشکلات اقتصادی باید تمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی همکاری های لازم را بایکدیگر داشته و از بخش خصوصی به عنوان موتور اقتصادی در برنامه های اقتصادی کشور بهره گیرند.

10 شهریور 1397
کد خبر : 15154
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پنجمین جلسه هیات نمایندگان استان خراسان شمالی در محل اتاق بجنورد برگزار و اعضای حاضر درجلسه به ارائه مشکلات اقتصادی کشور وبیان راهکارها و تبادل نظر دراین زمینه پرداختند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی به تشریح اقدامات و فعالیت های اتاق بازرگانی و ارائه مصوبات جلسه پرداخت وبه مشکلات  اقتصادی کشور ازجمله گرانی، تورم و نوسانات ارزی اشاره کرد.

محمد صمدی افزود: برای عبور از مشکلات اقتصادی موجود کشور بایستی تمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی همکاری های لازم را بایکدیگر داشته باشند و از بخش خصوصی به عنوان موتور اقتصادی در برنامه های اقتصادی کشور بهره گیرند.

صمدی از برگزاری میز کشوری انگور در استان خبرداد وگفت: برنامه ریزی شده میز کشوری انگور با همکاری اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، گمرک و با حضور کارشناسان و متخصصین این حرفه و همچنین باغداران و کشاورزان دربجنورد، مرکز استان برگزار شود.

رئیس اتاق بجنورد به اعزام و پذیرش هیات های تجاری از کشورهای همسایه دراستان اشاره کرد وگفت: برنامه ریزی شده امسال نیز اعزام هیات تجاری از استان به ترکیه یا عمان داشته باشیم که پیگیر هماهنگی ها و اقدامات لازم دراین زمینه هستیم.

 

موضوعات :
در همین رابطه