رادیو مجازی اتاق ایران - 29 اردیبهشت 1403

با همکاری بخش خصوصی و مسئولان دولتی استان انجام می‌شود

تلاش برای احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در کردستان

رضا اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان می گوید کارگروه اجرایی حمایت قضایی از تولید و سرمایه‌گذاری تشکیل و مقرر شد نسبت به احیاء واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل اقداماتی صورت گیرد.

12 شهریور 1397
کد خبر : 15156
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
رضا اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان می گوید کارگروه اجرایی حمایت قضایی از تولید و سرمایه‌گذاری تشکیل و مقرر شد نسبت به احیاء واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل اقداماتی صورت گیرد.

کمال حسینی ، رئیس اتاق سنندج

نشست رئیس اتاق سنندج با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان به منظور هماهنگی دستگاه قضایی جهت احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در این نشست از راه‌اندازی کارگروه اجرایی حمایت قضایی از تولید و سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: در چارچوب طرحی که با از سوی وزارت صنعت و همکاری معاونت اجتماعی قوه قضاییه آماده شده، مقرر شده جهت احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل اقداماتی انجام شود. 

رضا اعظمی گفت: در ابتدا با همکاری ارگانهایی از قبیل سازمان امور مالیاتی، ثبت و تامین اجتماعی، آمار بنگاه های اقتصادی که به حالت تعطیل درآمده‌اند جمع آوری و سپس توسط کارشناسان مطلع، تجزیه و تحلیل و علل مشکلات این بنگاه‌ها استخراج و در نهایت اطلاعات به دست آمده طی نشستی با حضور اعضای ستاد حمایت از سرمایه گذاری، ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تولید و سرمایه گذاری بررسی و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات ارائه می شود.

او تأکید کرد: این اطلاعات و راهکارهای اجرایی در جلسه ای با حضور مدیران و روسای سازمان های ذیربط تبدیل به مصوبه شده و جهت اجرا به شورای پیشگیری دادگستری انتقال می یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج نیز در این نشست به تشریح وضعیت واحدهای تولیدی استان پرداخت و خواستار همراهی بخش‌های مختلف استان برای راه‌اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شد.

سید کمال حسینی اظهار کرد: یکی از بزرگترین آفت های شرایط کنونی اقتصاد کشور، تعدد و فراوانی جلسات در ارگان های مختلف و ناکافی بودن پیگیری مصوبات و در نهایت عدم حصول نتیجه است. تداوم چنین شرایطی باعث بی انگیزگی و سلب اعتماد کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می شود.

حسینی گفت: با مداخله یا تاثیر دستگاه قضا در خصوص حمایت از تولید و سرمایه گذاری یقینا می توان ضمانت اجرایی لازم را برای عملیاتی کردن مصوبات بخش تولید فراهم کرد. اتاق سنندج آمادگی هر نوع همکاری در به ثمر رساندن این پروژه را دارد.

موضوعات :
در همین رابطه