رادیو مجازی اتاق ایران - 9 مرداد 1403

افتتاح 10 پروژه فرودگاهی با حضور رئیس مجلس و وزیر راه

امروز طی مراسمی در فرودگاه مهرآباد، با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی 10 پروژه فرودگاهی به بهره‌برداری رسید

24 مهر 1397
کد خبر : 15816
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

با حضور رئیس مجلس و وزیر راه و شهرسازی، 10 پروژه فرودگاهی در حوزه ارتقای خدمات فرودگاهی و استانداردسازی، در فرودگاه مهرآباد تهران به بهره‌برداری رسید.

علی لاریجانی، رئیس مجلس، پیش از افتتاح این پروژه‌های فرودگاهی به‌صورت میدانی از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد بازدید کرد.

در این بازدید عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی را در مورد پروژه‌ها و پیشرفت‌های انجام شده در عرصه فرودگاهی ارائه کرد.

پروژه باند بتنی 29 راست فرودگاه مهرآباد و سیستم روشنایی آن، پروژه‌های روشنایی فرودگاه و همچنین خودروهای فوماتیک آتش‌نشانی از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری محسوب می‌شود.

بهره‌برداری از نیروگاه مرکزی احداث پست برق 11-29، نوسازی ماشین‌آلات ایمنی و آتش‌نشانی،

افتتاح مرکز تجاری به مساحت هزار و 400 مترمربع در ترمینال شماره 2، ایجاد فضای سبز جدید مقابل ترمینال 2 و 4 و 6 به مساحت دو هزار و 700 مترمربع بخشی دیگر از این پروژه‌ها در فرودگاه مهرآباد است که امروز با حضور لاریجانی افتتاح شد.

رونمایی از ارتقاء جایگاه فرودگاه مهرآباد در رنکینگ جهانی، راه‌اندازی سامانه SELF CHECKING در ترمینال‌های 1،2،4 و تجمیع غرفه‌های تجاری در تمامی ترمینال‌های فرودگاه به‌منظور دسترسی آسان به نیازهای تجاری مسافران و اصلاح مسیر دسترسی به ترمینال‌ها از دیگر پروژه‌های فرودگاه مهرآباد است که امروز افتتاح شد.

در همین رابطه