رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

سرلشکر جعفری در مراسم روز 13 آبان

حربه اقتصادی آمریکا علیه ایران شکست خواهد خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم روز 13 آبان تاکید کرد: آخرین حربه دشمن یعنی جنگ اقتصادی که همراه با عملیات گسترده رسانه‌ای آمریکایی‌ها است به شکست خواهد انجامید. همان‌طور که این روزها شاهد ظهور و بروز نشانه‌های اسقاط شدن ابزار تحریمی آمریکا علیه ایران و اقرار صاحبنظران غربی به افول قدرت پوشالی آمریکا هستیم.

13 آبان 1397
کد خبر : 16134
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان 97 در تهران هم‌زمان با سایر استان‌ها امروز صبح با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان سخنران این مراسم تاکید کرد که اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب عمر 40 ساله نمی‌کرد.

سرلشکر محمدعلی عزیز جعفری تصریح کرد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی گویای شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه است و به یاری خداوند متعال ایستادگی و مقاومت مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی این آخرین حربه دشمن یعنی جنگ اقتصادی که همراه با عملیات گسترده رسانه‌ای آمریکایی‌ها است به شکست خواهد انجامید. همان‌طور که این روزها شاهد ظهور و بروز نشانه‌های اسقاط شدن ابزار تحریمی آمریکا علیه ایران و اقرار صاحبنظران غربی به افول قدرت پوشالی آمریکا هستیم.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: باور این نکته قدری سخت است به خصوص با این فضای منفی که در داخل و خارج به آن دمیده می‌شود. کم و بیش همه ما تحت تأثیر جنگ رسانه‌ای دشمن و فضای مجازی گسترده و عملیات روانی دشمنان هستیم. در چنین فضایی باور اسقاط شدن ابزارهای تحریمی آمریکا و افول قدرت پوشالی آنها باور کردنش برای همه سخت است اما اگر به اظهارات مسئولین، محققین و کارشناسان غربی و آمریکایی با دقت و تأمل گوش فرا دهیم برایمان باور این موضوع آسان خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از اظهارنظرات مراکز و اندیشکده‌های غربی و آمریکایی در مورد افول قدرت آمریکا در جهان بیان داشت: نشریه آمریکایی فارین‌پالیسی می‌گوید بعد از آخرین ارزیابی پنتاگون از توان نظامی ایران سران نظامی آمریکا علاقه‌ای به درگیری با ایران ندارند. محترمانه این یعنی ترس از حزب‌الله و قدرت دفاعی ایران اسلامی. یک سایت خبری دیگر به نام میدل‌ایست مانیتور می‌گوید نیروی دریایی سپاه با اتکا به تاکتیک‌های نامتقارن خود بارها آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را در خلیج‌فارس تحقیر کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در این باره اضافه کرد: اندیشکده آمریکایی مدیریت بحران در خاورمیانه می‌گوید قدرت منطقه‌ای ایران در دوران جمهوری اسلامی هرگز گسترده‌تر از الان نبوده است و اعراب پاسخی برای موشک‌ها و نیروی دریایی ایران ندارند. مشاور سابق ترامپ پس از انتخابات عراق و رقابت  انقلاب اسلامی با آمریکا می‌گوید ایران در عراق سه بر صفر آمریکا را شکست داد. او ادامه می‌دهد و می‌گوید چون هر سه موقعیت عراق در حال حاضر در اردوگاه طرفدار ایران است و سپس ادامه می‌دهد که چه کسی در واشنگتن باید به این پاسخ دهد.

موضوعات :
در همین رابطه