رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

2 معاون جدید وزیر صنعت منصوب شدند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه فرشاد مقیمی را به‌عنوان معاون امور صنایع و محسن صالحی نیا را به سمت سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.

26 آبان 1397
کد خبر : 16302
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه فرشاد مقیمی را به‌عنوان معاون امور صنایع و محسن صالحی نیا را به سمت سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.

رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت

وزیر صنعت، معدن و تجارت که اواخر هفته گذشته معاون جدید بازرگانی داخلی خود را معرفی کرده بود، امروز (شنبه) با صدور احکامی «فرشاد مقیمی» را به‌عنوان معاون امور صنایع وزارتخانه و «محسن صالحی نیا» را به سمت سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.

رضا رحمانی در بخشی از حکم انتصاب مقیمی آورده است: بدیهی است توسعه همه‌جانبه صنعت و تقویت منابع انسانی این بخش، بازسازی و نوسازی و اصلاح ساختار صنایع، توسعه تحقیقات کاربردی و دانش فنی در صنایع، حمایت و تعمیق ساخت داخل کالاها و تجهیزات مورد نیاز کشور، تقویت همکاری‌های بخش صنعت و مراکز علمی و دانشگاهی، ارتقای توان رقابت‌پذیری صنایع برای حضور در بازارهای بین‌المللی، بررسی موانع و نیز پیشنهاد راهکارهایی برای افزایش توان رقابتی و صادراتی صنایع، جلب مشارکت تشکل‌های صنعتی در امر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صنعتی به‌منظور حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد انتظار است.

مقیمی پیش‌ازاین معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در حکم انتصاب صالحی نیا سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آورده است: امید می‌رود با صرف همت و تلاش مضاعف و حسن هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب‌نظر سازمانی و برون‌سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله به‌ویژه رشد و تقویت صنایع کوچک، فراهم کردن بستر مناسب با زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی و ارتقای کیفیت خدمات مورد انتظار صنایع مستقر در نواحی و شهرک‌های صنعتی را با اعمال تصمیم‌های مناسب و شجاعانه فراهم کنید.

صالحی نیا پیش‌ازاین معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

انتصاب معاون بازرگانی داخلی وزارتخانه

اواخر هفته گذشته نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از «حسن یونس سینکی» معاون بازرگانی داخلی وزارتخانه، «عباس قبادی» را به‌جای وی منصوب کرد.

قبادی پیش‌ازاین سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود.

در همین رابطه