رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

در سفر هیأت تجاری اتاق همدان به بغداد صورت گرفت

تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق‌های همدان و بغداد امضا شد

در سفر فعالان اقتصادی اتاق همدان به بغداد جلسات B2B برگزار و تفاهم همکاری‌های استانی بین اتاق بغداد و اتاق همدان به امضا رسید.

06 آذر 1397
کد خبر : 16487
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هیأت اعزامی اتاق همدان در محل اتاق بغداد نشست مشترکی با حضور ریاست اتاق بغداد، رئیس اتحادیه اتاق‌های عراق و بغداد، رئیس اتاق مشترک عراق و ایران و رایزن سفارت برگزار کردند.

در این نشست جلسات B2B برگزار و تفاهم‌نامه بین دو اتاق همدان و بغداد امضا شد. همچنین هیات تجاری بازاریابی اتاق همدان با معاون سفیر ایران در عراق و رایزن بازرگانی ایران در بغداد در خصوص بررسی مشکلات تجار با کشور عراق نشستی برگزار کردند.

همچنین نشستی در اتاق کربلا با حضور الانباری، رئیس اتاق کربلا جهت امضای تفاهم‌نامه برگزار شد و ابتدا زمینه های همکاری و ایجاد تعاملات لازم برای بهره برداری از ظرفیتهای استان همدان در صادرات به کشور عراق بررسی شد و تفاهم همکاری‌های استانی بین دو اتاق به امضا رسید.

در این سفر مواردی از قبیل عدم اعتماد سرمایه‌گذاران ایرانی به فعالان اقتصادی عراق، فعال بودن رایزن اقتصادی سفارت ایران، تأکید اتاق بغداد به همکاری با افرادی که عضو اتاق بغداد هستند، راه اندازی دفتر همدان در بغداد تا دوماه آینده، حفظ بازار عراق، عدم وجود مشکل از لحاظ ضوابط دیپلماسی مورد بررسی قرار گرفت.

هیات تجاری بازاریابی متشکل از ۲۰ فعال اقتصادی و مسوولان اتاق همدان در این سفر حضور داشتند.

موضوعات :
در همین رابطه