رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

برای حضور در نشست کمیته اجرایی اتاق اکو

هیات اتاق ایران به سرپرستی غلامحسین شافعی به ازبکستان سفر می‌کند

هیات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به سرپرستی غلامحسین شافعی به منظور حضور در بیست و پنجمین نشست کمیته اجرائی و کمیته‌های تخصصی اتاق بازرگانی و صنعت اکو، 21 لغایت 23 آذرماه، عازم تاشکند، پایتخت ازبکستان می‌شود.

18 آذر 1397
کد خبر : 16664
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

غلامحسین شافعی در رأس هیاتی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به منظور شرکت در بیست و پنجمین نشست کمیته اجرائی و کمیته‌های تخصصی اتاق بازرگانی و صنعت اکو (ECO-CCI) به ازبکستان سفر می‌کند.

بیست و پنجمین نشست کمیته اجرائی و کمیته‌های تخصصی اتاق بازرگانی و صنعت اکو شامل کمیته‌های داوری، بانوان کارآفرین، تسهیل تجارت، حمل‌ونقل، گردشگری، صنعت و سرمایه‌گذاری و بنگاه‌های کوچک و متوسط از 21 لغایت 23 آذرماه برابر با 12 لغایت 14 دسامبر 2018 در تاشکند پایتخت جمهوری ازبکستان، برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و همچنین مؤسسات و نهادهای وابسته به اکو از جمله بانک توسعه و تجارت و دبیرخانه اکو برگزار خواهد شد، موضوعاتی همچون گزارش فعالیت‌های اتاق اکو، گزارش عملکرد کمیته‌های تخصصی، آخرین وضعیت و اقدامات بانک توسعه و تجارت اکو و اساسنامه اتاق اکو نیز بررسی می‌شود.

در حاشیه این نشست‌ها امضای چند موافقت‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی اکو و شورای بازرگانی ترکیه، بانک توسعه و تجارت اکو و مؤسسات مرتبط در ازبکستان، انجمن بانوان بازرگان ازبکستان و شورای بانوان کارآفرین ایران، قزاقستان، پاکستان و ترکیه انجام خواهد شد.

همچنین میزگردی درباره توسعه ظرفیت اتاق‌های ملی عضو اکو در سال 2019 نیز با مشارکت اتاق‌های بازرگانی عضو برگزار می‌شود.

در همین رابطه