رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

شعبان فروتن در نشست با مدیران کل سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام

تحرک و پویایی اقتصاد زمینه‌ساز دستیابی به توسعه پایدار است

به گفته شعبان فروتن رئیس اتاق ایلام، توسعه فضای کسب و کار و رونق همه جانبه کشور بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد و به همین دلیل نیازمندیم بخش خصوصی در عرصه اقتصاد پررنگ‌تر از همیشه دیده شود تا چرخه اقتصاد بتواند به حرکت و انسجام خود با شتاب بیشتری به گردش درآید.

29 دی 1397
کد خبر : 17275
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در نشست با مدیران کل صدا و سیما، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تجار و بازرگانان استان ایلام گفت: امروزه توجه به اقتصاد برای توسعه فضای کسب و کار و رونق همه جانبه کشور بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد.

شعبان فروتن ادامه داد: تحرک و پویایی اقتصاد زمینه‌ساز دستیابی به توسعه پایدار است و همه باید از توان خود برای بهبود فضای اقتصادی اهتمام جدی و همه جانبه‌ای داشته باشند.

فروتن با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در اسفندماه جاری گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی دارای جایگاهی عظیم در حوزه هدایت فعالان عرصه اقتصادی برای تحرک و پویایی در عرصه اقتصاد است. بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم بخش خصوصی در عرصه اقتصاد پررنگ تر از همیشه دیده شود تا چرخه اقتصاد بتواند به حرکت و انسجام خود با شتاب بیشتری به گردش درآید.

رئیس اتاق ایلام تقویت جایگاه بخش خصوصی را معادل تقویت اقتصاد عنوان کرد و گفت: همه قوانین و دستورالعمل ها باید متناسب با تقویت جایگاه بخش خصوصی باشد تا ما شاهد رونق اقتصادی باشیم.

فروتن اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر بخش خصوصی ایلام همگام با سایر مناطق کشور، برنامه مطلوبی در عرصه تقویت حوزه اقتصادی داشته و خروجی آن منجر به افزایش صادرات و تقویت تولید شده است. امیدواریم با همکاری و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی شاهد رونق همه جانبه کشور و به تناسب آن استان ایلام باشیم.

موضوعات :
در همین رابطه