رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

یازدهمین موسسه رتبه‌بندی احراز صلاحیت شد

در چهاردهمین جلسه کارگروه احراز صلاحیت مؤسسات مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران، صلاحیت یک موسسه رتبه‌بندی دیگر نیز به تائید رسید تا تعداد مؤسسات رتبه‌بندی همکار با این مرکز به یازده موسسه برسد.

28 بهمن 1397
کد خبر : 17633
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در چهاردهمین جلسه کارگروه احراز صلاحیت مؤسسات مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران، پرونده مؤسسات رتبه‌بندی مورد بررسی قرار گرفت و پس بحث و بررسی و دفاعیه هیات مدیره «موسسه رده‌بندی ایرانیان»، این موسسه برای ورود به حوزه رتبه‌بندی احراز صلاحیت شد.

موسسه رده‌بندی ایرانیان به‌عنوان یازدهمین موسسه رتبه‌بندی در مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران، در گرایش حمل‌ونقل و انبارداری حائز سطح یک و در گرایش صنایع خودرو، وسایط نقلیه حائز و قطعات حائز سطح سه شد.

در ادامه این جلسه پرونده سه موسسه دیگر که پیش‌تر مورد تأیید صلاحیت قرار گرفته بود نیز برای افزایش گرایش بررسی شد و گرایش‌های مورد تقاضای هر سه موسسه به تأیید اعضای کارگروه رسید.

طبق اعلام مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران، تعداد قابل‌توجهی پرونده تقاضای صلاحیت رتبه‌بندی برای تأیید صلاحیت در دست بررسی این مرکز است که امید می‌رود پس از تأیید توسط کارگروه، به مؤسسات رتبه‌بندی صالحه افزوده شوند.

در همین رابطه