رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری

مراسم نکوداشت حاج علاء میرمحمد صادقی امروز در اتاق ایران برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از حاج علاء میرمحمد صادقی پیشکسوت عرصه اقتصاد و کارآفرینی، ساعت 14 امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان اقتصادی در اتاق ایران برگزار می‌شود.

29 بهمن 1397
کد خبر : 17660
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

آیین تجلیل از حاج علا میرمحمد صادقی به پاس 7 دهه فعالیت اقتصادی و نیکوکاری، بعد از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری، هیات نمایندگان اتاق ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود.

 در این مراسم که ساعت 14 امروز در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود، از کتاب زندگینامه حاج علاء میرمحمد صادقی با عنوان «حاج علاء؛ کارآفرین نیکوکار»، سردیس و تمبر او رونمایی خواهد شد.

 همچنین اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران مقرر کرده‌اند تا به منظور قدردانی از زحمات این پیشکسوت عرصه اقتصاد، سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران را به نام «سالن حاج سید علاء میرمحمد صادقی» نامگذاری شود.

روزنمایی از کتاب «مجموعه مقالات سیاستی» از سوی معاونت تحقیقات اتاق ایران از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با برگزاری نکوداشت حاج علاء میرمحمد صادقی انجام خواهد شد.

روزنامه دنیای اقتصاد نیز در شماره امروز خود، اقدام به انتشار ویژه‌نامه حاج علامیر محمد صادقی تحت عنوان «کارآفرین خیرخواه» در 68 صفحه کرده است.

موضوعات :
در همین رابطه