رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

نشست فعالان اقتصادی کرمان با هیات تجاری هلند برگزار شد؛

بررسی زمینه‌های همکاری اتاق کرمان و شرکتی هلندی در زمینه آب

در زمینه مدیریت پروژه و پروژه های خدماتی، علاقمند به گسترش همکاری ها با شرکت های ایرانی هستیم زیرا افرادی در شرکت ما فعالیت دارند که دارای40 سال سابقه کار در زمینه تدبیر آب و یافتن راه حل هایی برای مشکلات آب هستند.

04 مرداد 1395
کد خبر : 2759
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست جمعی از فعالان اقتصادی کرمان با اعضای هیات تجاری شرکت RWB هلند که در زمینه استفاده بهینه و مجدد از آب، تصفیه آب شرب و آب‌های غیرقابل شرب (صنعتی) فعالیت می‌کند، برگزار شد.

مسعود رشیدی نژاد، دبیرکل اتاق کرمان در این نشست به سفر خود به کشور هلند اشاره کرد و گفت: در این سفر پس از تشریح و ارائه ظرفیت‌های استان، شرکت های فعال در زمینه آب برای حضور در کرمان و همکاری با شرکت‌های کرمانی ابراز علاقه کردند. رشیدی نژاد، افزود: امیدواریم حضور این هیات تجاری بتواند زمینه همکاری شرکت‌های کرمانی و هلندی را در زمینه آب و حل مشکلات مربوط به آب کرمان فراهم کند.

در ادامه این نشست آندره ریجرزمن مدیرعامل شرکت RWB هلند اظهار داشت: این شرکت در زمینه‌های فرآوری آب، تبدیل فاضلاب به آب های قابل مصرف، پایداری آب، تبخیر آب و تلاش برای احیای صد درصد آب و استفاده از آن و حتی تامین مالی پروژه های مختلف مربوط به آب فعالیت دارد.

ریجرزمن تصریح کرد: در زمینه مدیریت پروژه و پروژه های خدماتی، علاقمند به گسترش همکاری ها با شرکت های ایرانی هستیم زیرا افرادی در  شرکت ما فعالیت دارند که دارای40 سال سابقه کار در زمینه تدبیر آب و یافتن راه حل هایی برای مشکلات آب هستند.

 وی به نصب سیستم های تصفیه آب، خالص سازی و نرم سازی آب، کاهش مواد آهکی در آب و نمک زدایی برای دفع سموم موجود در آب به عنوان سایر اقدامات و فعالیت های این شرکت هلندی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور در کرمان بتوان راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات آب یافت و ارتباط تنگاتنگ با شرکت های کرمانی و مبادلات تجاری بین دو طرف را ایجاد کرد. ریجرزمن بیان کرد: تاکنون با بسیاری از شرکت های اروپایی همکاری داشته‌ایم و با کمپانی هایی از ایران نیز تفاهم نامه همکاری امضا کرده‌ایم. وی ابراز امیدواری کرد در استان کرمان بتوانیم در زمینه کاهش ضایعات آب در صنعت، ضد عفونی و تصفیه آب و چرخش مجدد آب زمینه همکاری ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدا اطلاعات مورد نیاز در مورد کرمان را جمع آوری و دریافت می کنیم سپس با بررسی مشکلات و ارزیابی شرایط موجود، پیشنهاداتی را در زمینه همکاری با شرکت های کرمانی مطرح خواهیم کرد.

در همین رابطه