رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

محمد طبیبیان، حسن سبحانی و پدرام سلطانی در اتاق ایران بررسی می‌کنند

چرا مسائل اقتصاد ایران حل نمی‌شود؟

محمد طبیبیان، حسن سبحانی و پدرام سلطانی در نشستی به میزبانی اتاق ایران به بررسی چرایی حل نشدن مسائل اقتصاد ایران می‌پردازند.

05 مرداد 1395
کد خبر : 2779
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی امروز میزگردی در اتاق ایران برگزار می‌کند که در آن به چرایی حل نشدن مسائل اقتصاد ایران پرداخته می‌شود.

محمد طبیبیان و حسن سبحانی از اقتصاددانان با سابقه کشور به همزاه پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در این میزگرد به سخنرانی خواهند پرداخت.

برخی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در این نشست حضور خواهند یافت.

محمد طبیبیان دکتری اقتصاد از دانشگاه دوک آمریکا و حسن سبحانی دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران دارد. این دو اقتصاددان شناخته شده فعالیت‌های علمی قابل توجهی را در کارنامه دارند.

از محمد طبیبیان به عنوان یکی از تدوین‌کنندگان برنامه دوم پنج ساله توسعه کشور یاد می‌شود. او زمانی ریاست موسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه را بر عهده داشت. استادیاری و دانشیاری در دانشگاه صنعتی اصفهان و استاد مدعو دانشگاه استنفورد آمریکا در کارنامه او دیده می‌شود.

حسن سبحانی سابقه سه دوره نمایندگی مجلس را دارد و در دانشگاه تهران به درجه استاد تمامی اقتصاد رسیده است. او مدیر گروه آموزشی اقتصاد نظری دانشگاه تهران بوده و هم اکنون نیز مدیر گروه آموزشی اقتصاد اسلامی، پولی و مالی دانشگاه تهران است.

موضوعات :
در همین رابطه