میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران اردبیل

بانک‌ها به مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران پایبند باشند

اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در سال ۹۸ با طرح ۴ پرونده در اتاق اردبیل برگزار شد. در این جلسه، حسین پیرموذن، عضو هیات رئیسه اتاق ایران با انتقاد از اجرا نشدن مصوبات این کمیته از سوی برخی بانک‌ها، خواستار اطلاع‌رسانی درباره لازم‌الاجرا بودن این مصوبات شد. معاون دادگستری استان اردبیل نیز ضمن تائید این مسئله از برخورد با متخلفان خبر داد.

07 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28417
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در سال ۱۳۹۸ در اتاق اردبیل و با حضور حسین پیرموذن عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران، خدادادی معاون دادگستری کل استان اردبیل، عتباتی دادستان استان اردبیل، سروی رئیس دادگاه انقلاب استان و مسئولین دستگاه‌های مختلف دولتی برگزار شد.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برخی از بانک‌ها باوجود مصوبات لازم‌الاجرا در کمیته حمایت قضایی، همکاری‌های لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران و گره‌گشایی از کار آنها را ندارند، ازاین‌رو لازم است که مسئولان این بانک‌ها به ضرورت اجرای این مصوبات آگاه شده و مطلع شوند که کوتاهی کردن از اجرای این مصوبات تخلف محسوب می‌شود.

حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضایی در اتاق اردبیل تأکید کرد: هدف کمیته حمایت قضایی حمایت از سرمایه‌گذاران و گره‌گشایی از کار آنها است تا در چنین شرایطی واحدهای تولیدی و اقتصادی با مشکلات بیشتری مواجه نشوند، انتظار می‌رود که همه دستگاه‌ها و بخصوص بانک‌ها بدون هیچ‌گونه کوتاهی در این مسیر با کمیته حمایت قضایی همراه باشند.

در این جلسه، معاون دادگستری استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها با کارشناسان رسمی دادگستری نیز همکاری‌های لازم را ندارند، گفت: باید بار دیگر لازم‌الاجرا بودن مصوبات کمیته حمایت قضایی را گوشزد کرده و اعلام کنیم که با تخلفات صورت گرفته در این خصوص برخورد خواهد شد.

در این جلسه چهار پرونده در ارتباط با شرکت آب منطقه‌ای، بانک‌های کشاورزی و پاسارگاد و سازمان جهاد کشاورزی مطرح شد.

موضوعات :
در همین رابطه