رادیو مجازی اتاق ایران - 31 مرداد 1403

با همکاری اتاق ایران

همایش «پول و توسعه» در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه برگزار شد

همایش «پول و توسعه» 14 تا 15 اردیبهشت با همکاری اتاق ایران، دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشکده امور اقتصادی وزارت اقتصاد، و بانک پارسیان در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. نقش پول در رشد و توسعه اقتصادی و بررسی مسائلی نظیر بحران بانکی و کارکرد رمز ارزها ازجمله محورهای این همایش بود.

16 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28564
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

همایش «پول و توسعه»، با همکاری اتاق ایران، دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشکده امور اقتصادی وزارت اقتصاد، و بانک پارسیان از 14 تا 15 اردیبهشت در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

نقش پول در رشد و توسعه اقتصادی و جایگاه هدایت اعتبار در سیاست پولی ازجمله محورهای همایش پول و توسعه بود که مقالاتی درباره آن ارائه شد.

همچنین بانکداری مرکزی توسعه‌ای و بازتعریف کارکردهای بانک مرکزی، از دیگر محورهای همایش برگزار شده در دانشکده اقتصاد علامه بود که در کنار دو موضوع بحران بانکی و کارکردهای پولی رمز ارزها مورد بررسی قرار گرفت.

معاونت پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، کتاب چکیده مقالات همایش پول و توسعه را نیز منتشر کرده علاقه‌مندان می‌توانند متن کامل آن را از اینجا دریافت کنند.

در همین رابطه