رادیو مجازی اتاق ایران - 12 تیرماه 1403

در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان تصویب شد

اصلاح ساختار اتاق اصفهان برای بهبود کسب‌وکار

در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اصلاح ساختار سازمانی این اتاق در راستای بهبود محیط کسب‌وکار اعضا و بهبود شاخص‌های اقتصادی به تصویب رسید.

18 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28595
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: با توجه به رویکرد جدید اتاق در بهبود شاخص‌های کسب‌وکار ساختار جدید اتاق طراحی شد و در این ساختار تلاش شد که از نسل دوم و سوم اتاق‌های بازرگانی پیشرو الگوبرداری شود.

مسعود گلشیرازی در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان افزود: در ساختار جدید اتاق، علاوه بر ارائه خدمات قبلی، مدیریت توسعه کسب‌وکار، مدیریت بررسی‌های اقتصادی با هدف شبکه‌سازی و بهبود محیط کسب‌وکار ایجاد شده است.

گلشیرازی بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت‌های برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان را یکی دیگر از بخش‌های ساختار جدید اتاق بازرگانی برشمرد و گفت: ایجاد شوراها و مراکز رشد یکی از بخش‌های مهم ساختار جدید اتاق بازرگانی است.

او با اشاره به نقش مهم هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی از تقویت این بخش با ایجاد سازوکار جدید خبر داد.

رئیس اتاق اصفهان همچنین از راه‌اندازی بخش مطالعات اقتصادی در اتاق اصفهان خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز بررسی مؤلفه‌های اقتصادی و ارائه دیدگاه‌های کارشناسی به تصمیم گیران اقتصادی استان و کشور است.

در ادامه بهرام سبحانی، نایب‌رئیس اتاق اصفهان خواستار مشخص شدن مسیر حرکتی نمایشگاه‌های استان اصفهان شد و گفت: ارائه اطلاعات دقیق و شفاف از استراتژی نمایشگاه در ساخت مکان جدید و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می‌تواند به تشویق سرمایه‌گذاران کمک کند.

سیدرسول رنجبران، عضو هیات رئیسه اتاق اصفهان نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه‌ها مکانی مؤثر برای توسعه تجارت و جذب سرمایه‌گذاری است و اتاق اصفهان در سرمایه‌گذاری افزایش سهم در شرکت نمایشگاه‌های استان مصمم است.

او خواستار تشکیل اتاق فکر برای شورای گفتگو شد و افزود: شورای گفتگوی استان به‌عنوان بالاترین رکن استان نقش مؤثری در حل مسائل و مشکلات بخش‌های اقتصادی دارد و ایجاد اتاق فکر متشکل از کارشناسان خبره می‌تواند به اثربخشی این شورا کمک کند.

موضوعات :
در همین رابطه