رادیو مجازی اتاق ایران - 29 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق بوشهر اعلام کرد

شورای گفت‌وگوی بوشهر رتبه ششم کشور را کسب کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر با اعلام این خبر که شورای گفت‌وگوی این استان رتبه ششم کشوری را کسب کرده است، از اجرایی نشدن بیش از 50 درصد مصوبات این شورا انتقاد کرد و حضور پررنگ‌تر نمایندگان مجلس در جلسات شورای گفت‌وگو را خواستار شد.

23 اردیبهشت 1398
کد خبر : 28667
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت: شورای گفت‌وگوی بوشهر رتبه ششم کشوری را کسب کرده و این افتخار ارزشمند با همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی استان رقم خورده که انتظار می‌رود با همکاری بیش‌ازپیش در سال جاری رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های بخش خصوصی را رقم بزند.

خورشید گزدرازی در اولین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر در سال 1398 افزود: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر سال گذشته 10 نشست برگزار کرد که حاصل کار آن 148 مصوبه ملی و استانی بود.

گزدرازی درباره وضعیت مصوبات این شورا تصریح کرد: از مجموع 148 مصوبه شورای گفت‌وگوی بوشهر، 40 مصوبه شامل 36 مصوبه استانی و چهار مصوبه ملی اجرایی شده و 14 مصوبه نیز در دست پیگیری است اما نزدیک به 80 مصوبه تاکنون اجرایی نشده که انتظار است با همت مدیریت ارشد استان، سازوکار اجرای آنها در سال 1398 فراهم شود.

او افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است، باید با کار و تلاش و عزم همگانی، زمینه رونق اقتصادی کشور و استان بوشهر فراهم شود.

رئیس اتاق بوشهر یادآور شد: در سال گذشته نمایندگان استان بوشهر در مجلس حضور کمرنگی در نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر داشتند که با توجه به اهمیت این شورا انتظار است در سال جاری حمایت بیشتری از این شورا صورت گیرد.

گزدرازی افزود: سال گذشته از چهار نماینده استان در مجلس، فقط نمایندگان شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان هرکدام 2 بار در شورا شرکت کرده‌اند اما انتظار می‌رود در سال 1398 با حضور مؤثر همه نمایندگان استان نشست‌های شورای گفت‌وگو برگزار و مصوبات آن اجرایی شود.

موضوعات :
در همین رابطه