رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

در دیدار هیأت رئیسه اتاق زنجان با مسئولان دانشگاه آزاد انجام شد

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق زنجان و دانشگاه آزاد

در دیدار رئیس و هیأت رئیسه اتاق زنجان با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی میان به امضای دو طرف رسید تا مسیر تازه‌ای برای تعامل و ارتباط میان صنعت و دانشگاه در زنجان ایجاد شود.

11 دی 1398
کد خبر : 28818
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس و هیأت رئیسه اتاق زنجان با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی امضا کردند.

رئیس اتاق زنجان گفت: تعامل و ارتباط بین اتاق بازرگانی و دانشگاه یک نوع نیاز دو طرفه است و این همکاری نتیجه مثبت را در پی خواهد داشت.

علی یگانه فرد در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، با اشاره به آمادگی اتاق زنجان برای همکاری با دانشگاه آزاد در حوزه تحقیقات و پژوهش، افزود: اتاق زنجان می‌تواند به‌منظور رفع نیازمندی‌های واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینه‌هایی پژوهشی، تحقیقاتی و برگزاری همایش و پایان‌نامه‌های دانشجویی با دانشگاه همکاری داشته باشد

یگانه فرد تصریح کرد: آغاز هرچه سریع‌تر همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می‌تواند نتایج مثبتی را در پی داشته باشد، تورهای صنعتی و بازدید واحدهای صنعتی و تولیدی از نزدیک، تأثیر بالایی در راستای توسعه با خود به همراه دارد

علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد رویکرد متفاوتی را در کنار تربیت نیروی متخصص و کارآمد تحصیل کرده در پیش گرفته است، اظهار کرد: دانشگاه کار ویژه در حوزه فناوری و پژوهش را نیز به‌صورت جدی در دستور کار قرار داده است

او افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان امروز مهم‌ترین موضوع کشور است، و خوشبختانه امروز کسب مهارت و کارآفرینی و نوآوری بیشتر از اخذ مدرک اهمیت پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد زنجان در کار فناوری و نوآوری یک تیم قوی از اساتید در این زمینه تشکیل داده، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد برای استان زنجان یک ظرفیت است که توسعه آن نتایج مثبت برای همه بخش‌ها را در پی خواهد داشت.

فیروزفر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اعضای هیات علمی خوبی را در رشته‌های مختلف دارد، گفت: صنایع مشکلات متعددی دارند که می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد در پی حل این مشکلات گام بردارند و تعامل دانشگاه آزاد و اتاق بازرگانی برای صنعت مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به آمادگی دانشگاه در زمینه کار با واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف، ابراز کرد: امکانات آزمایشگاهی و مرکز تحقیقات دانشگاه از جمله مراکز مجهزی است که می‌توانند همکاری خوبی با واحدهای تولیدی داشته باشند.

موضوعات :
در همین رابطه