رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

هیات دولتی و بخش خصوصی اسلواکی تیرماه به تهران سفر می‌کند

هیات تجاری اسلواکی در راه ایران

سفیر اسلواکی در تهران در دیدار با معاون بین‌الملل اتاق ایران از سفر یک هیات تجاری شامل 30 شرکت اسلواک به ایران از دوم تا پنجم تیرماه 1398 خبر داد.

13 خرداد 1398
کد خبر : 28930
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 سفیر اسلواکی در تهران در دیدار با معاون بین‌الملل اتاق ایران از سفر یک هیات تجاری شامل 30 شرکت اسلواک به ایران از دوم تا پنجم تیرماه خبر داد.

به گفته لوبومیر گلیان، هیات فعالان بخش خصوصی اسلواکی قرار است در حاشیه برگزاری چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اسلواکی ضمن حضور در اتاق ایران با همتایان ایرانی خود دیدار و مذاکره کنند.

طبق اعلام سفیر اسلواکی همچنین هیات دولتی این کشور به سرپرستی معاون وزیر اقتصاد همراه هیات بخش خصوصی در همایش تجاری مشترک دو کشور در اتاق ایران شرکت خواهد کرد.

اعضای هیات تجاری اسلواکی قرار است پس از تهران، در سفر به شیراز در همایش تجاری با فعالان اقتصادی این شهر نیز شرکت کنند.

در این دیدار، محمدرضا کرباسی معاون امور بین الملل اتاق ایران ضمن اشاره به تشکیل کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی در اتاق ایران از سفر هیات دولتی و بخش خصوصی اسلواکی به تهران استقبال و تاکید کرد اتاق ایران آماده پذیرش این هیات و برگزاری همایش تجاری مشترک است.

جبار کیانی پور، رئیس اتاق یاسوج نیز که به عنوان اتاق معین کرواسی تعیین شده در این نشست ضمن برشمردن ظرفیت‌های همکاری میان استان کهگیلویه و بویراحمد و کرواسی از هیات این کشور برای حضور در یاسوج دعوت کرد.

 

در همین رابطه