رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

در جلسه شورای گفتگوی اردبیل مطرح شد

لزوم بهره‌مندی از پتانسیل‌های گردشگری برای رفع بیکاری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل نامناسب است و باید اقدامات مناسبی برای بهسازی آنجا انجام شود اما با توجه به آنکه این موضوع به شرکت‌های خدماتی واگذار شده، با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با ورود مسئولان امر شاهد رفع این مشکل باشیم.

30 تیر 1398
کد خبر : 29533
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

حسین پیرموذن در شصت و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های جدیدالتأسیس می‌توانند با رعایت شرایط موجود از معافیت ۱۰ ساله برخوردار باشند که این موضوع در تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

همچنین در این جلسه، استاندار اردبیل گفت: کوه سبلان با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود پتانسیل‌های بالقوه‌ای را در حوزه گردشگری دارد که در این راستا باید پکیج‌های سرمایه‌گذاری جهت جذب فعالان بخش خصوصی آماده کنیم.

اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: پتانسیل‌های گردشگری استان اردبیل بسیار مناسب بوده و برای مثال کوه سبلان یکی از موهبت‌های الهی در این استان است که باید از پتانسیل‌های این نعمت الهی در راستای توسعه گردشگری استان بهره برد و در این راستا نیز باید پکیج‌های سرمایه‌گذاری جهت ارائه به فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران آماده کنیم و احداث پیست اسکی‌های مناسب در کنار پیست اسکی آلوارس یکی از طرح‌های مناسب در این حوزه است.

بهنام‌جو افزود: در سال رونق تولید یکی از اهم برنامه‌های ما رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان برای فعالیت در این استان و ایجاد اشتغال پایدار در استان است و در این خصوص نیز باید از تمامی پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل در حوزه‌های مختلف اعم از: گردشگری، صنعتی و کشاورزی و ... بهره برد.

موضوعات :
در همین رابطه