میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

مسعود گلشیرازی در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان

شورای هماهنگی سران قوا، کیفی‌سازی قوانین را پیگیری کند

مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق اصفهان در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی از سوی اتاق اصفهان برای کمک به بهبود معیشت مردم گفت: تعدد قوانین یکی از چالش‌های پیش روی فعالان اقتصادی است و شورای هماهنگی سران سه قوه باید نسبت به کم کردن قوانین و کیفی سازی آنها اقدام کنند.

07 مرداد 1398
کد خبر : 29668
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس اتاق اصفهان در این دیدار تأکید کرد: این اتاق به نمایندگی از بخش خصوصی استان برای هرگونه همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای توسعه اقتصادی استان آمادگی دارد.

مسعود گلشیرازی، دغدغه هیات نمایندگان اتاق اصفهان را بهبود معیشت مردم استان و کشور عنوان کرد و افزود: فعالان اقتصادی در این راستا تلاش می‌کند که مسائل پیش روی واحدهای تولیدی به‌صورت موردی و کلی برطرف کند و ضمن حفظ اشتغال موجود زمینه را برای ایجاد اشتغال جدید فراهم آورند.

گلشیرازی تأکید کرد: هر فرد یا سازمان دولتی و غیردولتی که خواستار خدمت به مردم و افزایش درآمد استان است، اتاق بازرگانی را نیز در کنار خود بداند.

او تعدد قوانین را یکی از چالش‌های پیش روی فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: شورای هماهنگی سران سه قوه نسبت به کم کردن قوانین و کیفی شدن آنها همت بیشتری بگمارد و در این راستا اتاق بازرگانی آماده همکاری برای شناسایی این قوانین است.

گلشیرازی از راه‌اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی خبر داد و گفت: این خط هوایی با مشارکت سرمایه‌گذار بومی استان و یک سرمایه‌گذار خارجی است.

ایرج موفق، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این دیدار، فعالیت‌های اتاق اصفهان را عمیق و مبتنی بر کار کارشناسی دانست و گفت: رویکرد سازمان در دوره جدید استفاده از ظرفیت و توان کارشناسی اتاق بازرگانی اصفهان در حل مسائل اقتصادی استان است.

موفق خواستار برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان با همکاری تشکل‌های اقتصادی از جمله اتاق بازرگانی شد و گفت: اتاق می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌های بخش اقتصادی اتان نقش مؤثر و کلیدی ایفا کند.

او از هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان خواست که نسبت به اصلاح بخش‌نامه‌ها و مقررات دست و پاگیر واکنش نشان دهند و افزود: برخورد تخصصی و کارشناسی با مسائل پیرامون صنعت و تولید می‌تواند به توسعه اقتصادی استان منجر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از مدیریت اتاق بازرگانی اصفهان در سفر یک روز رئیس و معاونین بانک مرکزی گفت: مطرح شدن دقیق مشکلات بانکی فعالان اقتصادی و مسیریابی صحیح حل مشکلات نمونه بارزی از رویکرد کارشناسانه اتاق بازرگانی در این نشست بود.

موضوعات :
در همین رابطه