رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

دوره آموزشی مبانی و مفاهیم حقوق و رویه‌های داوری در اتاق ایلام برگزاری شد

دوره آموزشی مبانی و مفاهیم حقوق و رویه‌های داوری با حضور بیش از 100 نفر از مدیران حقوقی دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه، وکلا، تجار و... در اتاق ایلام برگزار شد.

10 شهریور 1398
کد خبر : 30102
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دوره آموزشی مبانی و مفاهیم حقوق و رویه‌های داوری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: در این دوره آموزشی یک‌روزه، بیش از صد نفر از مدیران حقوقی دستگاه‌های اجرایی، اساتید دانشگاه، وکلا، دانشجویان حقوق و تجار و بازرگانان فعال و اعضای بسیج حقوقدانان استان ایلام با مباحث علمی و تخصصی داوری آشنا شدند.

شعبان فروتن افزود: در این دوره آموزشی مباحثی در خصوص روش‌های حل‌وفصل اختلافات با تأکید بر داوری، موافقت‌نامه داوری، ارکان و انواع، آثار، استقلال شرط داوری و ویژگی‌های قرارداد داوری توسط یدالله عسگری، عضو هیات علمی دانشگاه، وکیل پایه‌یک دادگستری و داور مرکز داوری اتاق ایران بیان شد.

او ادامه داد: مرکز داوری اتاق ایران در سال 1380 به‌عنوان اولین نهاد داوری سازمانی پس‌ازآنکه اساسنامه‌اش به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، تأسیس شد و این مرکز نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ داوری در کل کشور داشته است.

رئیس اتاق ایلام گفت: مرکز داوری اتاق ایلام نیز در سال 1392 به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون پرونده‌های حقوقی مختلفی در این مرکز بررسی شده است.

به گفته فروتن، قرار است برای شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی، گواهینامه شرکت در دوره صادر شود.

او اظهار کرد: این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و علمی تجار و بازرگانان و داوران و مدیران حقوقی توسط مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام برگزار شد.

موضوعات :
در همین رابطه