رادیو مجازی اتاق ایران - 29 اردیبهشت 1403

پژو 301 و 508 در راه بازار ایران

پژو ٣٠١ یک خودرو اقتصادی است و از نیمه اول سال ٩٦ قابل عرضه است.

19 مرداد 1395
کد خبر : 3105
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو، آخرین خبرها درباره عرضه محصولات و قیمت پژو را اعلام کرد.

 مصطفی خان کرمی در شانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد، اظهار کرد:یکی از اهداف شرکت های خودروساز برای حضور در نمایشگاه ارزیابی نظرات مشتریان و نیاز سنجی شان است. به همین دلیل در این نمایشگاه در کنار ما واحد تحفیفات بازار نیز وجود دارد و ما ارتباط بازاری از مشتریان بالقوه و بالفعل محصولات ایران خودرو کسب می کنیم.

وی با اشاره به اینکه رصد بازار و رقبا از دیگر دلایل حضور در نمایشگاه است، گفت: با عرضه محصولات جدید توان فنی ، داخلی و مهندسی ایران خودرو را ارزیابی می کنیم.

خان کرمی عنوان کرد: خودروهای مدرن ٢٠٠٨ که سال ٢٠١٣ به بازار عرضه شد با تغییر با مدل جدید از دی ماه تولید و عرضه می شود. رنو کپچر در عرضه اولیه ١٠٥ میلیون قیمت گذاری شد ،اما ٩٩ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان عرضه شد. در عرضه جدید تعدادی آپشن به آن اضافه شده که قیمت را افزایش می دهد؛ البته فقط پول آپشن را می گیریم و با قیمت قبلی عرضه می شود.

خان کرمی اظهار کرد:پژو ٣٠١ یک خودرو اقتصادی است و از نیمه اول سال ٩٦ قابل عرضه است.

وی گفت: پژو ٥٠٨ به منظور رقابت در بازار داخلی در سال ٩٦ عرضه می شود و پیش بینی می کنیم که مورد استقبال قرار بگیرد.

خان کرمی ادامه داد: خودرو ٢٠٧ جدید که کاملا داخلی سازی شده، نیز عرضه خواهد شد. وی رنو کپچر را خودرو دیگری اعلام کرد که با استقبال خوبی در بازار روبه رو شد البته تاخیری در عرضه وجود داشت که به دلیل مشکلات مربوط به واردات بوده است.

وی به واردات ال سی کراس اشاره و تاکید کرد:این خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار ایران است، هایما نیز عرضه شده و در حال پیش فروش است.

خان کرمی با بیان اینکه روی خودرو دنا تغییرات خاصی اعمال شده و آپشن های مورد نظر بازار بر روی آن اعمال شده است، ادامه داد:ال سی کراس نیز با قیمت حدود ٤٤ میلیون تومان عرضه می شود. عرضه دنا جدید نیز با قیمت ٤٨ میلیون و رنو کلیو با قیمتی بین ٧٢ تا ٨٤-٨٥ میلیون تومان صورت می گیرد.

در همین رابطه