رادیو مجازی اتاق ایران - 6 مرداد 1403

۲۹ واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین 29 واحد تولیدی تعطیل و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین احیا و دوباره فعال شده‌اند.

26 آبان 1398
کد خبر : 31097
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با حمایت‌های دولت و با تزریق منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی‌های بین دستگاهی، این واحدها که از سال‌های گذشته به دلایل مختلف اقتصادی از جمله نبود مواد اولیه و نقدینگی، نداشتن بازار فروش، اختلافات مدیریتی و ... تعطیل و راکد بودند.

به گفته حمیدرضا خانپور با احیا و راه‎اندازی دوباره این واحدها ۶۴۷ نفر مشغول به کار شدند.

خانپور گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف با فعالان بخش خصوصی، بانک‌ها، تامین اجتماعی، دستگاه‌های خدمات‎رسان و دستگاه قضا در پی بازگشایی و فعالیت دوباره واحدهای تعطیل تولیدی هستیم.

او اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج با ۶ واحد تولیدی بیشترین سهم را در کارخانجات احیا شده به خود اختصاص داده‌اند و شهرک صنعتی لیا و ناحیه صنعتی دانسفهان نیز هرکدام پنج مورد در ردیف بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: امسال همچنین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، دو واحد در ناحیه صنعتی آوج و یک واحد در شهرک صنعتی آبیک (کاسپین ۲) و یک واحد در شهرک صنعتی حیدریه فعال و احیا شدند.

۹۱۸ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعال هستند.

در همین رابطه