رادیو مجازی اتاق ایران - 10 مرداد 1403

افتتاح قطعه اول آزادراه تهران-شمال در دهه فجر

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور می‌گوید: برای افتتاح و بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه تهران-شمال در دهه فجر هیچ مشکلی وجود ندارد.

05 آذر 1398
کد خبر : 31222
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور اعلام کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه تهران-شمال در دهه فجر هیچ مشکلی وجود ندارد و تقریباً همه فعالیت‌های عمرانی، نصب تست و آزمایش تجهیزات این آزادراه نیز انجام شده است.

قطعه یک آزادراه تهران-شمال امسال هم مانند سال‌های قبل با تأخیر در افتتاح روبه‌رو و تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از آن اعلام شد و بالاخره همه مسئولان دولتی و البته پیمانکار آن، دهه فجر را به‌عنوان روز نهایی بهره‌برداری وعده دادند.

اما با توجه به تمدیدها و تأخیرهای مکرر در این پروژه از جلال بهرامی- معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل- درباره اینکه قطعه نخست آزادراه تهران-شمال آیا به موعد افتتاح اعلام شده، می‌رسد و هم‌اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: در زمینه ساخت و انجام عملیات عمرانی باید گفت به‌غیراز ۱۰۰ متر ابتدایی این آزادراه و یک پل ماشین‌رو در این مسیر هیچ کاری از این نظر باقی نمانده است که این دو بخش بسیار کوچک به زمان زیادی نیاز ندارد و مشکلی برای افتتاح و بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال در دهه فجر که همه مسئولان بر آن تأکید کرده بودند، وجود ندارد.

وی افزود: نصب تجهیزات موردنیاز این آزادراه انجام شده است و این کار در حال گذراندن مراحل تست و آزمایش قرار دارد و به نظر نمی‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

در همین رابطه