رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق کرج در مراسم افتتاح شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی مطرح کرد

لزوم تعامل دستگاه‌های قضایی و اقتصادی برای حل مشکلات تولید

رحیم بنا مولایی، رئیس اتاق کرج، در مراسم افتتاح شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی شهرستان‌های البرز بر لزوم حفظ حرمت کارفرما و کارآفرین به‌خصوص در دوره جنگ اقتصادی تأکید کرد و تعامل دستگاه‌های قضایی و اقتصادی برای حل مشکلات تولید در استان البرز را خواستار شد.

28 دی 1398
کد خبر : 31895
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

با حضور رئیس‌کل دادگستری و معاونان او در اتاق کرج، مراسم افتتاح شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی به‌صورت هم‌زمان در شهرستان‌های ساوجبلاغ، کرج، نظرآباد و اشتهارد برگزار شد  .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج در این مراسم گفت: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور و ملت ایران به راه انداخته‌اند، نیاز است هم‌افزایی بین مسئولان اقتصادی و قضایی استان با هدف برطرف کردن موانع تولید و مشکلات صاحبان بنگاه‌های اقتصادی هر چه بیشتر ایجاد شود.

رحیم بنا مولایی با بیان اینکه کارفرمایان برای حفظ تولید و اشتغال فعالیت می‌کنند، افزود: درست نیست که این افراد در پرونده‌های قضایی که برای آنها پیش می‌آید در کنار یک قاتل و یک مجرم بنشیند،درواقع حرمت کارفرما و کارآفرین باید حفظ شود.

او تولید و اقتصاد را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری به‌خصوص طی سال‌های اخیر عنوان و گفت: اتاق بازرگانی البرز در سومین دوره از فعالیت خود در تلاش است تا در کنار سه قوه برای به جلو بردن اهداف نظام نقش خود را ایفا نماید.

بنا مولایی با بیان اینکه اتاق کرج برای هم‌افزایی بین فعالان اقتصادی تلاش کرده عنوان کرد: امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید تصمیماتی اتخاذ تا موانع موجود در مسیر تولید از میان برداشته شود،  که این امر نیازمند تعامل دستگاه قضا و تصمیم گیران حوزه اقتصاد است.

او تشکیل شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی را یکی از خواسته‌های بر زمین مانده فعالان اقتصادی دانست و افزود: با تشکیل این شورا گامی بلند برای حفظ حرکت کارفرمایان و تولیدکنندگان برداشته می‌شود.

رئیس اتاق کرج با اشاره به استفاده از ظرفیت آن دسته از کارشناسان رسمی دادگستری که در بخش اقتصادی نیز فعالیت دارند، گفت: به همین منظور به دنبال شناسایی هر چه بیشتر این افراد هستیم، تشکیل شورای حل اختلاف ویژه کارفرمایان موجب احساس امنیت می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه