رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق ایلام در همایش رابطین نمایندگان کارفرمایان

از ظرفیت شورای گفت‌وگو برای حل مشکلات استفاده کنید

شعبان فروتن، رئیس اتاق ایلام در همایش رابطین نمایندگان کارفرمایان این استان به ورود جدی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به ماجرای مجوزهای زائد اشاره کرد و از کارفرمایان خواست با دسته‌بندی مسائل و مشکلات خود و ارجاع آن به این شورا، از ظرفیت شورای گفت‌وگو برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات استفاده کنند.

30 دی 1398
کد خبر : 31935
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق ایلام گفت: قوانین مخل اقتصادی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بررسی و متناسب با آن کارهای لازم در خصوص رفع آنها انجام می‌شود.

شعبان فروتن در همایش رابطین نمایندگان و کارفرمایان ایلام افزود: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان ایلام فعالانه به دنبال رفع مشکلات تشکل‌ها در حوزه قوانین، دستورالعمل‌ها و سایر بخش‌ها برای طرح، پیگیری و رفع آنها است که انتظار می‌رود فعالان بخش خصوصی مشکلات فراروی خود را همراه با پیشنهاد‌های لازم در اختیار این شورا قرار دهند تا پیگیری شود.

او تأکید کرد: قوانین دست‌وپا گیر در حوزه‌های مختلف که باعث بروز مشکلات برای کارآفرینان و تولیدگران می‌شود باید شناسایی و حذف شوند.

رئیس اتاق ایلام گفت: تشکل‌های کارفرمایی، تولیدی و صنفی می‌توانند با دسته‌بندی مشکلات و ارائه آن به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گام مهمی را برای شناسایی و تعدیل قوانین و رفع مشکلات بردارند.

فروتن در ادامه با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی نهادی عمومی است که بخش عظیمی از جامعه با آن سروکار دارند، افزود: بدون تردید ارائه خدمات مطلوب سازمان تأمین اجتماعی منجر به افزایش سطح رضایت‌مندی جامعه هدف وابسته به آن می‌شود.

او اظهار کرد: در سالی که به‌عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده نقش دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نهادهای عمومی از قبیل تأمین اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده چراکه تقویت چرخه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و درنهایت رونق اقتصادی در گرو حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی است.

فروتن گفت: خوشبختانه تعامل مثبتی بین تأمین اجتماعی استان ایلام با سایر دستگاه‌های به‌ویژه اتاق بازرگانی به‌عنوان نماینده بخش خصوصی برقرار است و ما باید تلاش کنیم که با همکاری یکدیگر قوانین را بررسی کرده تا خروجی همه قوانین و دستورالعمل‌ها منجر به حمایت از کارآفرینی و تقویت تولید شود.

موضوعات :
در همین رابطه