رادیو مجازی اتاق ایران - 6 مرداد 1403

غلامحسین شافعی در مراسم تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی

فعالان اقتصادی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته‌اند

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و تعدادی از مدیران بخش‌خصوصی به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مدیران صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی در حرم امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

16 بهمن 1398
کد خبر : 32130
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس و مدیران اتاق ایران به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مدیران صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در این مراسم، ‌ایام دهه فجر را به همه مردم ایران به ویژه فعالان اقتصادی تبریک گفت و اظهار داشت: ‌در شرایط فعلی بار مسئولیت سنگینی بر دوش اقتصاد است. مشکل اساسی کشور در شرایط جنگ اقتصادی بر دوش فعالان اقتصادی است. فعالان اقتصادی طی دوران سخت تحریم با از خودگذشتگی پرچم اقتصاد ایران را برافراشته نگه داشته‌اند.

وی ادامه داد: باید به تولیدکنندگانی کخ در این شرایط با فداکاری به اقتصاد کشور فکر می‌کنند و تحت هر شرایطی نقش جلوبرنده در مسائل اقتصادی را بر عهده دارند  خداقوت گفت و ادای احترام کرد. امیدواریم که آینده‌ای بهتر از گذشته در انتظار همه کسانی که فداکارانه کار می‌کنند، باشد.

رئیس اتاق ایران افزود: فعالان اقتصادی از گذشته دور تاکنون صرفا به مسائل اقتصادی فکر نکرده‌اند بلکه  نقش مسئولیت اجتماعی همواره در این کشور بر دوش فعالان اقتصادی بوده و ارتباط آن‌ها با توده مردم همیشه برقرار بوده است.

شافعی اظهار داشت: در شرایط حاضر نیز، فعالان اقتصادی با تلاش خود این نقش را از نظر مسئولیت اجتماعی با ایجاد اشتغال و بالابردن رفاه جامعه بر عهده دارند و به نحو مطلوبی این موضوع را مد نظر دارند که برای همه آن ها آرزوی توفیق دارم.

در همین رابطه