رادیو مجازی اتاق ایران - 6 مرداد 1403

نشست «سرمایه‌های اقتصادی در پیوند با سرمایه‌های اجتماعی» 7اسفند برگزار می‌شود

دومین نشست فصلی مسئولیت اجتماعی اتاق ایران با عنوان «سرمایه‌های اقتصادی در پیوند با سرمایه‌های اجتماعی»، چهارشنبه 7 اسفند در ساختمان اتاق ایران برگزار می‌شود.

27 بهمن 1398
کد خبر : 32226
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
دومین نشست فصلی مسئولیت اجتماعی اتاق ایران با عنوان «سرمایه‌های اقتصادی در پیوند با سرمایه‌های اجتماعی»، چهارشنبه 7 اسفند در ساختمان اتاق ایران برگزار می‌شود.

ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. عکس: بهاره تقی‌آبادی.

دومین نشست فصلی کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران در دوره نهم با عنوان «سرمایه‌های اقتصادی در پیوند با سرمایه‌های اجتماعی نوآوری و مشارکت برای توسعه» چهارشنبه، 7 اسفندماه 98 از ساعت 16 در ساختمان اتاق ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تلاش می‌شود تا علاوه بر اشاره به مباحث تخصصی مرتبط، تجارب موفق بین‌المللی و داخلی، روندهای قانونی در حال تغییر در این حوزه و فرصت‌های ایجاد مشارکت‌های استراتژیک برای خلق ارزش مشترک اجتماعی-اقتصادی معرفی شوند.

مسئولیت اجتماعی شرکتی به‌عنوان راهبردی برای ارزش‌آفرینی، نقش سرمایه اجتماعی در توسعه اقتصادی و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در این زمینه، محلی، جماعتی، مشارکتی (مروری بر 12 ساله تجربه شرکت کیسون در توسعه انسانی پایدار) و اقتصاد جهانی سرمایه‌گذاری بر پایه تأثیرات اجتماعی از جمله محورهای سخنرانی این نشست است که توسط محمد فاضلی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، رضا محبوبی، معاون امور آسیب‌ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، فرانک نگهدار، مدیر توسعه انسانی پایدار شرکت کیسون و روح‌الله حمیدی مطلق، عضو هیات مدیره و معاون پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف بحث و بررسی خواهند شد.

فعالان عرصه اقتصادی شامل مدیران و کارشناسان شرکت‌ها، متخصصان حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی، فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد و علاقه‌مندان به حوزه مسئولیت اجتماعی از جمله مهم‌ترین مخاطبان برگزاری این نشست هستند.

 

 

 

در همین رابطه