رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

از سوی اتاق بیرجند صورت گرفت

توزیع مواد ضدعفونی کننده در امکان عمومی استان خراسان جنوبی

محسن احتشام، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند اظهار کرد: روزانه 6 هزار عدد بطری مواد ضدعفونی‌کننده برای پیشگیری از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی تولید و بین ادارات، بانک‌ها و اماکن عمومی استان توزیع می‌شود.

14 اسفند 1398
کد خبر : 32454
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
محسن احتشام، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند اظهار کرد: روزانه 6 هزار عدد بطری مواد ضدعفونی‌کننده برای پیشگیری از ویروس کرونا  در خراسان‌جنوبی تولید و بین ادارات، بانک‌ها و اماکن عمومی استان توزیع می‌شود.

محسن احتشام، رئیس اتاق بیرجند - عکس: محمد علی‌مهدی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کاورزی بیرجند با اشاره به تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در استان خراسان جنوبی، گفت: این اقدام با همکاری اتاق بیرجند، بانک ملی، سازمان صمت استانو دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای مربوطه صورت می‌گیرد.

محسن احتشام افزود: باتوجه به لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و ضرورت ضدعفونی‌کردن مکان‌های عمومی، ادارات، کارخانجات این اقدام انجام می‌شود.

احتشام با اشاره به اینکه این محلول در وهله اول در داروخانه‌های سراسر خراسان جنوبی توزیع شده است، ادامه‌داد: بعد از آن نیز بین ادارات دولتی مانند دادگستری و شبکه بهداشت و درمان که درخواست داشته‌اند، توزیع شده است.

اوبا بیان اینکه این محلول ضدعفونی‌کننده در بطری‌های ۳۰۰ گرمی توزیع می‌شود، افزود: خط تولید این محصول از ششم اسفند و همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز و به صورت سه شیفت و با تمام ظرفیت کار می‌کند.

رئیس اتاق بیرجند یادآور شد: تاکنون ۱۵ هزار کارتن ۱۰ عددی(۱۵۰هزار بطری) این محصولات (محلول ضدعفونی کننده و سفیدکننده) توزیع شده و تمهیداتی برای رسیدن ظرفیت آن کارخانه به تولید۲۰ هزار بطری در روز نیز صورت گرفته است تا مردم در زمینه تأمین این محصولات آرامش بیشتری داشته باشند.

موضوعات :
در همین رابطه