رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

قدردانی استاندار ایلام از تلاش‌های بخش خصوصی برای مقابله با کرونا

استاندار ایلام در نشست ستاد مبارزه با کرونا در این استان، از تلاش ها و اقدام‌های بخش خصوصی و اتاق ایلام برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

20 فروردین 1399
کد خبر : 32777
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار ایلام با اشاره به حضور پررنگ بخش خصوصی در کمک به مهار شیوع کرونا گفت: اتاق ایلام تجهیزات و امکانات پزشکی مناسبی را برای کمک به بیمارستان های این استان خریداری و جمع اوری کرده که اقدامی قابل تقدیر است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان ابلام از کمک 28 میلیارد ریال کمک خیرین خبر داد و افزود: از این میزان حدود 20 میلیارد متعلق به اتاق بازرگانی ایلام با همکاری و مساعدت اتاق بازرگانی ایران، تهران و کمپین نفس بوده که قابل تقدیر است.

رئیس اتاق ایلام نیز در این نشست گفت: فعالان جبهه اقتصادی برای ریشه کنی ویروس کرونا در کنار فعالان جبهه سلامت خواهند بود.

شعبان فروتن اظهار کرد: با همت اتاق ایلام و مساعدت اتاق ایران، تهران و کمپین نفس،امکانات و تجهیزات مناسبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا خریداری و تهیه شده که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بین بیمارستان ها قرار خواهد گرفت.

او اظهار کرد: کار توزیع تجهیزات و لوازم پزشکی توسط اتاق بازرگانی ایلام به بیمارستان های این استان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

موضوعات :
در همین رابطه