رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق بیرجند مطرح کرد

حمایت فعالان اقتصادی از خط مقدم مقابله با کرونا ادامه دارد

محسن احتشام، رئیس اتاق بیرجند با اشاره به اینکه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی از نخستین روزهای شیوع کرونا برای حل مشکلات و تأمین نیازهای جامعه تلاش کرده‌اند، تأکید کرد این تلاش‌ها و حمایت‌ها تا پایان بحران کرونا ادامه دارد.

23 فروردین 1399
کد خبر : 32810
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بخش خصوصی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: از ابتدای بحث شیوع کرونا، بخش خصوصی و اتاق بازرگانی تلاش‌هایی برای کم کردن مشکلات جامعه در این حوزه داشته و همواره در کنار مردم بوده است.

محسن احتشام افزود: این اقدامات گاه به‌صورت اختصاص دادن خط‌های تولید به تولید مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز مورد و گاه از طریق اهداء اقلام بهداشتی به مراکز موردنیاز صورت گرفته است.

احتشام ادامه داد: در حال حاضر در هفت واحد تولیدی خراسان جنوبی، انواع محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک،سفیدکننده ،الکل،گاز اکسیژن و سایر اقلام بهداشتی موردنیاز مردم تولید می‌شود که بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

او با اشاره به اهداء اقلام بهداشتی از سوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به خراسان جنوبی گفت: اقلام بهداشتی اهدایی بازرگانان، تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادی را از تهران در قالب سه محموله وارد خراسان جنوبی کرده‌ایم.

رئیس اتاق بیرجند با تأکید بر اینکه این اقلام بهداشتی با هماهنگی دانشگاه‌ علوم پزشکی استان‌ در بین ۱۴ بیمارستان استان توزیع شده است، اظهار کرد: این اقلام در قالب بیش از ۱۵۰ بسته تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.

احتشام افزود: این اقلام شامل هزار و ۴۰۰ عدد ست حفاظت فردی،دو هزار و ۸۰۰ عدد لباس یک‌بارمصرف گان،هزار و ۱۲۰ عدد لباس یک‌بارمصرف اورال، هزار و ۲۶۰ عدد شیلد محافظ صورت و۳۱۵ عدد کلاه تمام فیلتر است.

او گفت: همچنین ۷۰۰ کلاه یک‌بارمصرف، هزار و ۵۰ عدد ماسک سه لایه، هزار و ۲۶۰ عینک یک‌بارمصرف، یک هزار و ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس، هزار و ۴۰۰ عدد دستکش معاینه و ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتابل در این اقلام بهداشتی بوده است.وی ادامه داد: همچنین محموله ماسک N95 شامل شش هزار و ۸۴۰ عدد ماسک در بین کادر درمانی بیمارستان‌های خراسان جنوبی توزیع شد.

به عقیده احتشام، این موارد نشان‌دهنده همراهی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در زمان‌های حساس و بحران‌ها با مردم و عموم جامعه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌های استان و کشور که در حال خدمات‌رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، گفت: پرستاران و پزشکان ما قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشور هستند و اتاق بازرگانی همچنان در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا ایستاده ‌است.

موضوعات :
در همین رابطه